Firefox Gelezen topics worden zo niet meer gemerkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Silverwing

Gast
Als ik topics lees of zelfs beantwoord blijven deze op ongelezen staan.
Heb Ccleaner alles laten kuisen en opnieuw alles beginnen lezen maar er veranderd niets.
Hoe kan ik dit oplossen?

[OPLOSSING]Sinds zondag werkt bij mij alles normaal als ik het doe zoals in het voorbeeld filmpje van Ivan.Het zal een raadsel blijven waarom het plots wel normaal werkt zonder dat er iets aan de site instellingen of mijn instellingen gebeurd is.[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er is inderdaad ook een probleem met mails, ik geef ergens een reply op en krijg enkele minuten later een bericht dat persoon x geantwoord heeft. Doch nergens iets te bespeuren in de topic buiten mijn eigen bericht!
Een bericht is gelezen als ik een refresh doe! (IE of FF)
grtz.wivy
 
Silerwing heeft mij filmke gestuur hoe hij op forum gaat.
Ik heb er in gezien dat hij niet zijn muis gebruik om op nials neuwe berichten te klikken of weer terug gaat naar het forum maar op zijn toets back drukt (mijn mening)
Dat is normaal dat forum blijft als ongemarkeerd. De pagina moet vernieuwd worden.
 
Om een einde te maken aan alle gissingen hier het ultieme bewijs dat het bij mij niet werkt zoals het moet.
Dit probleem hebben nog een aantal mensen die het maar niet(meer) tegen Ivan willen melden of op het forum kenbaar maken,waardoor het lijkt of ik een zageman ben die niet weet wat hij schrijft.
Ivan legt ook alle berichten die ik hem stuur van leden met dezelfde problemen gewoon naast zich neer, en volhardt dat het eerst aan mijn cookies zou liggen en nu weer aan mijn besturingssysteem.
 
@ Silverwing,
Zoals je weet heb ik identische problemen zoals jij met ' gelezen topics '. De site heeft blijkbaar een andere 'builder' dan de vorige waarschijnlijk ???
Nu klik ik op ' What's New ', nieuwe topics verschijnen, ik pik er éne uit (na het lezen/reageren) kklik ik opnieuw op ' What's new ' en de gelezen Topic is verdwenen uit de lijst zonder een ' refresh/vernieuwen).
Een oplossing??? Of werkt het zo??? Terug in FF niet meer aanklikken, vervangen door ' What's New '

grtz.wivy
 
Sinds zondag werkt bij mij alles normaal als ik het doe zoals in het voorbeeld filmpje van Ivan.Het zal een raadsel blijven waarom het plots wel normaal werkt zonder dat er iets aan de site instellingen of mijn instellingen gebeurd is.
Toch blijf ik de werkwijze die ik hier moet toepassen om topics als gelezen te zien staan vreemd vinden,op alle andere fora waar ik kom en topics lees staan deze reeds als gelezen gemarkeerd als ik met de terug knop op de muis naar het overzicht ga in een forum onderdeel.
Dat er nu niemand meer afkomt van bij mij gaat het nog steeds niet,na de oproep van Ivan wie er nog deze problemen had is het stil gebleven.
Daarom sluit ik ook deze discussie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan