Opgelost Firefox niet meer te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na de update kon ik firefox niet meer openen. Firefox verwijderd via uninstaller. Daarna de melding bij nieuwer installatie dat firefox reeds actief was. Uiteindelijk ook alles wat van firefox te vinden was verwijderd van e computer ook het profiel. Nu bekom ik de melding dat bij de installatie er geen profiel is.
 
Oplossing
c-schijf=> gebruikers => jouw gebruikersnaam => AppData =>in de drie submaps: Local, LocalLow en Roaming staat een map ' Mozilla ', die allemaal verwijderen en terug opstarten. nu is je systeem Mozilla-FireFox vrij.
AppData is wel een verborgen map, moet je eerst zichtbaar maken!
hoe verborgen mappen zichtbaar maken:
verkenner openen: tab [ beeld ], kies opties tab [ weergave ] dan de instelling verborgen mappen:

1632295362408.png
Zoeken op mappen met de naam firefox en handmatig verwijderen,
ik zou dat doen met Total Commander als admin, en alle mappen zichtbaar maken,
na het verwijderen, pc opnieuw opstarten ,
en opnieuw proberen met de install van firefox.
 
Beste Andre, heb nu effectief met Total commander gezocht en bijna alle bestanden die nog gevonden waren verwijderd behalve 2 welke ik niet kan deleten:
Hedb daarna nogmaals geprobeerd frirefox te installeren maar steeds hetzelfde. Dus terug alles verwijderd behalve deze 2 bestanden.
 

Bijlagen

  • Firefox best.jpg
    Firefox best.jpg
    78.5 KB · Weergaven: 102
Als ik deze bestanden open staan niet alleen forefox waarden in maak ook andere. Deze 2 files wissen brengt met dit niet in meer problemen naar andere browsers zoals google chrome?
 

Bijlagen

  • firefox1a.jpg
    firefox1a.jpg
    55.4 KB · Weergaven: 95
Na de update kon ik firefox niet meer openen. Firefox verwijderd via uninstaller. Daarna de melding bij nieuwer installatie dat firefox reeds actief was. Uiteindelijk ook alles wat van firefox te vinden was verwijderd van e computer ook het profiel. Nu bekom ik de melding dat bij de installatie er geen profiel is.
Heeft die "uninstaller" geen herstelpunt gemaakt?
 
U hebt bij het verwijderen van Firefox waarschijnlijk veel te veel weg gedaan. Daarom kunt u geen nieuwe versie installeren.
Zet Firefox terug met het herstelpunt en verwijder daarna Firefox opnieuw, maar dan veel minder diep. Probeer dan een nieuwe versie van Firefox te installeren.
Als u revo uninstaller moest gebruiken, neem de laagste stand of gebruik hiervoor het configuratiescherm - programma's en onderdelen - programma verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan