Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg windows firewall niet ingeschakeld.
Zie hem ook niet staan bij services.msc?
krijg meldingen 0x80070424 sq 0x8007042c
fout 1068 afhankelijkheidservices - of groep kan niet worden gestart.

Heb reeds in een voorgaande discussie het probleem gezien en de voorgestelde oplossingen uitgeprobeerd maar het lukt niet.

Probleem is gisteren ontstaan met AVG Free. Telkens ik pc opstarten moest ik heropstart doen van PC om updates avg te installeren.

Heb
Ik heb nu AVG nu verwijderd. Heb reeds systeem herstel geprobeerd naar 2/07 maar dan zorgt AVG voor problemen. Opent zich niet meer.

Ik heb nu miscorsoft Essential security geïnstalleerd. Melding PC is beveiligd

Ik hem maleware bites naar malware laten zoeken. Niets gevonden.

Iemand een ideetje?
 
in het configuratiescherm klik je op de windows firewall selecteer nu om deze aan te zetten ...lukt dit niet kies je de geavanceerde instellingen .
je ziet hier 3 profielen vermeld staan ..
-Domein.profiel
-Privé profiel
-Openbaar profiel..
alle 3 dienen ze aan te staan ....is dit niet zo klik je op de in het blauw vermelde regel " Eigenschappen van de windows firewall " hier kun je deze aanzetten ...
vergeet deze bewerking niet te bewaren met toepassen en ok ...
daarna ga je terug naar de windows firewall service deze zou nu vermeld moeten staan op "éAutomatisch" en de services zelf vermeld hier dan ook " word uitgevoerd "
staat deze wel op Automatich maar staat daar bij gestopt dan dien je deze te starten klik daarna op toepassen en daarna pas op ok
 
Bedankt voor je reactie.
Na veel zoeken heb ik op microsoft een FIX gevonden waardoor BFS weer gestart werd en daardoor kon ook firewall opgestart worden.
Heeft me wel verschillende uren gekost maar probleem is blijkbaar opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan