Windows 10 Flash player

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik krijg dus , ik denk als velen , dit bericht

moet ik iets doen of vervangt er iets automatisch aub ?

Knipsel.JPG
 
zulke melding krijg je indien je dan ook de adobe flash player gebruikt ..
ik gebruik deze dan ook niet en krijg dan ook zulke melding niet .. waarom dat er mensen zijn die deze nog steeds willen gebruiken ontgaat me ..
 
Er is georguy nog niet verteld wat hij moet doen wanneer hij die melding te zien krijgt. En dat was juist zijn vraag: "Moet ik iets doen?"

Ja, jij moet wat doen. Wanneer je weer die melding te zien krijgt, dan moet jij klikken op de knop Verwijderen:
3a12d1b080-Ashampoo_Snap_2020.11.29_14h20m49s_001_.png


Adobe Flash Player wordt dan van je computer verwijderd. Wacht rustig totdat het verwijderen van Adobe Flash Player voltooid is.
Daarna ben je klaar. Je hoeft er geen ander programma voor in de plaats te installeren.
 
@georguy Het is mogelijk dat je nu via je browser af en toe een spelletje speelt waarvoor Adobe Flash Player nodig is. Die spelletjes zullen niet meer werken, nadat je Flash Player verwijderd hebt.
De firma Adobe (de maker van Flash Player) stopt eind dit jaar met de ondersteuning van Flash Player. Daarna is Flash Player niet meer veilig genoeg om nog te gebruiken. En daarom zullen alle browsers vanaf 1 januari 2021 het gebruik van Flash Player niet meer toestaan.

Je zult dan op zoek moeten naar andere websites waarop spelletjes staan die jij online kunt spelen. Spelletjes die geen gebruik maken van Adobe Flash Player.
 
ik speel nooit spelletjes op mijn laptop,ik krijg altijd die vraag om te downloaden, het is wel zo als ik bepaalde krantenartikels lees er een fimpje is meegeleverd, het misschien daarom dat ik flash player nog nodig heb?
E ze openen dan nog niet altijd.
Maar als het vanzelfs gaat verdwijnen des te beter.
 
Flash is er inderdaad niet enkel voor spelletjes, maar wel hoofdzakelijk. Alle andere toepassingen zijn ondertussen aangepast en geëvolueerd. Elke site of uitgever die na 31.12.2020 nog iets naar je toe zou sturen waarbij Flash wordt gebruikt is zwaar nalatig en in de fout gegaan...

Ik veronderstel dat - als het zich zou voordoen - ze, weliswaar te laat, wel héél snel wakker zullen schieten.
 
Het is zover : de support voor Adobe Flash is beëindigd.
Je kan het niet meer downloaden en elke release van de populaire browsers die nu en in de toekomst uitkomt zal de technologie niet langer ondersteunen.

Voor Firefox vb. is dit het geval vanaf versie 85.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan