foto' op smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi

Ik heb veel foto's op mijn Motorola 5 G s, ik heb van van vele foto's al een album gemaakt,en de foto's van het item foto's naar de mappen verplaatst, toch blijven die foto's in de map foto's staan en die staan ook tevens in de aangemaakte map.
Als ik een foto verwijder uit de map foto's, dan is die ook weg uit mijn album,is dit normaal?

Regelmatig krijg ik de melding om een back up te doen en dan worden die naar mijn map foto's en mappen op mijn gmail account verplaatst.

Mijn vraag is ook als ik altijd die back-up doe zijn die foto's en albums op de telefoon bestanden die dan plaats innemen op mijn geheugenkaart of intern geheugen van de smartphone of als ik naar die foto's kijk zie ik die dan eigenlijk in mijn account van gmail?

Geraak je er wat aan uit aan de vraag,

thank,

Ed
 
Het is ook mogelijk dat hij de Google app die benodigd is om dit te kunnen doen of niet aanwezig is of uitgeschakeld is hé. Dat is tot op heden nog niet duidelijk. Heb het al gevraagd maar nog geen antwoord op gekregen
 
bij mij staat er " toegang via voice match"
zeg "ok google" om de assistent iets te vragen wanneer het scherm is ingeschakeld; dit staat in het grijs
daaronder staat tijdens het autorijden: werkt in google maps

resetten ga ik niet doen, zoveel is die optie nu ook niet waard maar zoals qtex zegt als ik het microfoontje indruk en zeg ok google kom ik ook op google uit, dan moet ik nog eens op het microfoontje klikken en mijn vraag stellen
dit zal op hetzelfde neerkomen zoals jullie hebben zeker.

ed
 
cve, wat bedoel je met de Google app die niet is ingeschakeld waar kan ik dit vinden, veel beterschap met je hand
ed
 
ik kan ook niet elk moment op de pc,, zit in ziekteverlof, qtex kent mijn situatie wel
 
als jij nu eens een andere opdracht inspreekt ..dus niet "ok google " maar bv , frituur ...je zou dan de locatie's van elke frituur in een omtrek van 3 km moeten krijgen ..
als dat dus werkt dan werkt het bij u ook dus ..proberen maar .
 
mdc1756;n236524 zei:
cve, wat bedoel je met de Google app die niet is ingeschakeld waar kan ik dit vinden, veel beterschap met je hand
ed

Ok, je gaat naar instellingen, daar ga je naar apps, mijn apps. Daar staan alle apps die jij hebt staaan ( tip ze staan alfabetisch geordend) Dus als je bij de "G" aankomt daar kan je dan " Google" zien staan. Indien hij er niet tussen staat, heb je de app niet en dien je deze terug te installeren via google play store. Indien dat je deze in de lijst wel tegen komt tik je erop. Kijk of hij weldegelijk is ingeschakeld. Indien alles OK is heb je inderdaad zoals Qtex zegt slechts maar 1 mogelijkheid meer over en dat is u Smartphone terug naar fabrieksinstellingen terug zetten zodat hij zijn standaard waarden terug neemt en dan zou normaal gezien alles terug goed moeten komen. Maar ik denk dat dit niet nodig zal zijn. Ik denk eerder dat hij uitgeschakeld is of niet meer geinstalleerd is.
 
als ik op het microfoontje klik zoals jij doet en frituur inspreek krijg ik de resultaten van de frituren in mijn omgeving, dus probleem is opgelost zeker
:)
moet terug gaan liggen mega slechte nacht en dag gehad

thanks
 
mdc1756;n236525 zei:
ik kan ook niet elk moment op de pc,, zit in ziekteverlof, qtex kent mijn situatie wel

Voor u ook veel sterkte en spoedig herstel kerel. Ik ben normaal gezien volgende week donderdag terug al terug aan het werk. Dus valt het bij mij al bij al wel mee.
 
cve, is in orde, staat op ingeschakeld heb het gevonden, thanks aan beiden en succes met je hand

ed

slotje?
 
Heu, microfoontje drukken? Dat hoeft toch helemaal niet? Die OK GOOGLE is toch net het aanzetten van je assistent en dus die microfoon aanklikken is helemaal niet nodig. Kan daar helaas geen screenshot van maken, omdat hij geen geluid mee opneemt. Maar ik moet gewoon Google openen en dan OK GOOGLE zeggen en dan mijn vraag stellen. Moet wel vrij snel zijn met vragen stellen vind ik.
 
als ik in het midden van mijn telefoon druk dan kom ik op een site met nieuwsflits en daar staat bovenaan google met een balkje eronder met een microfoontje erin
als ik daarop klik dan kan ik spreken en vragen wat ik wil, ik krijg dan het antwoord, ok google dat gaat niet?
 
cve, die uitleg van die chinees, ja als je weet hoe het moet dan zul je hem wel verstaan, maar ik zal het eens aan mijn zoon vragen die spreekt goed engels
ik weet niet maar als ik ok google zeg gebeurt er niets, moet ik een browser openen of wat, dus nog geen slotje
 
cve;n236624 zei:
Ok, hier kom ik dan met hoe het bij mij werkt.
Onderaan heb je 3 knoppen met in het midden een bolletje, druk eens lang op dat bolletje. Dan kan je tegen uwe telefoon babbelen.
https://photos.app.goo.gl/w7u1e9WNZ9yX1yGv8

Het jammere is dat je niets hoort natuurlijk. Maar ik zeg wel iedere keer eerst OK GOOGLE voor ik een vraag stel zonder ergens op te drukken. Ik heb 1 keer lang op dat bolletje onderaan gedrukt en dan kom ik op de Google pagina en dan kan ik met OK GOOGLE werken, zonder probleem. PC TUTS kent hij helaas niet. Hij maakt er tits of toets van.
 
Mijn dochter krijgt met de zeggen OK GOOGLE niets open, maar eens ik het gezegd heeft kan zij wel een vraag stellen. Dus misschien is JOUW stem niet herkend door je toestel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan