Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Foto's kwijt na fabrieksinstelling. Nog via iets te recupereren?
Vraag me wel af waarom die tablet in godsnaam in downloadmode moest staan? Downloaden gaat toch ook zonder dat je in die mode gaat gaan staan? Die foto's terughalen is heel lastig, als je er heel veel mee gaat rommelen gaat het helemaal niet meer lukken.
Dr Fone voor Android gebruikt om die foto's terug te proberen halen en sindsdien, constant zoals hierboven beschreven.
Ook het kleine reset knopje lukt niet.
Dr Fone voor Android gebruikt om die foto's terug te proberen halen en sindsdien, constant zoals hierboven beschreven.
Ook het kleine reset knopje lukt niet.
Waarom dan niet recuva via een PC zoals ik in antwoord #3 gegeven had ?
Goede recovery software voor Android moet nog uitgevonden worden. Tenminste ik ben nog geen goede veel belovende recensies tegengekomen, maar ik kan natuurlijk iets gemist hebben.
Waarom dan niet recuva via een PC zoals ik in antwoord #3 gegeven had ?
Goede recovery software voor Android moet nog uitgevonden worden. Tenminste ik ben nog geen goede veel belovende recensies tegengekomen, maar ik kan natuurlijk iets gemist hebben.
Graag wou ik daaraan beginnen, maar zoals gezegd, ik krijg hem niet meer uit nu. En ook aansluiten aan pc is geen oplossing, de tablet wordt niet herkend
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.