Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb per abuis op mijn Samsung tablet de fabrieksinstelling terug gezet, alvorens mijn foto's te saven.
kan ik deze met één of andere programke terug recupereren?
Bedankt alvast voor jullie hulp
 
ken er niet zoveel van maar denk dat je alles kwijt ben..
zorg in de toekomst voor een (micro) sd-kaartje waarop je alle media bestanden kan zetten , ik denk dat je zelfs dat kaartje als standaard opslag plaats kan instellen voor je foto's , muziek en video..
zo ben je niks kwijt bij een "reset".
mvg,
TonTon
 
Als je een Google account hebt aangemaakt en je hebt je foto's opgeslagen daarin ben je niets kwijt. Anders is het niet meer mogelijk om ze terug te halen. In het vervolg zo instellen dat je opslaat op je micro SD kaart.
 
Er bestaat nog een kans dat je een deel van je data kan redden. De kans dat een groot deel overschreven is, en daardoor verloren is ook groot. Maar je gaat mogelijk zeker nog iets kunnen redden. (wat dat "iets" is, zal variabel zijn)

Met volgende software ga je zeker nog iets kunnen zien, al dan niet herstellen: http://www.r-studio.com/

Er zijn ook gratis alternatieven, maar ik weet niet of die in zulke situatie je gaan kunnen helpen.
 
Er is een wipe data gedaan in 2x. Als je naar fabrieks instellingen terug zet. Alle dat heb ik me toch laten wijs maken
 
Wat ik altijd begrepen heb dat teruggaan naar de fabrieksettings een tablet of smartphone gewist wordt en daarna herstelt. De besturing en alle andere app's worden dan aan het begin van de partitie geplaatst.

De data die dan overschreven wordt op de sectoren van deze partitie is dan definitief verloren. Maar alle data die niet overschreven wordt ( op het resterende gedeelte van de partitie dus ) zou nog intact moeten zijn en in aanmerking kunnen komen voor een recovery. Dus het proberen waard.

Hang me er niet aan op als ik hier verkeerde info geef, het zijn dingen die ik ooit gelezen heb en in mijn brain zijn blijven hangen.
 
Na hem in de downloadmode gezet te hebben, blijft hij steeds doordraaien, al alles geprobeerd. Ik krijg hem niet afgezet.
 
de enige mogelijkheid om uit de downloadmode te komen is om de battery er uit te halen ...daarna plaats je deze weer terug en start je de android terug op .
 
houw enkel de "power toets +de volume toets gedurende 10 seconden in ..
je tablet zal waarschijnlijk nu herstarten ..
indien deze dan weer in de downloadmode komt dan zou je ook de vraag krijgen om verder te gaan of om deze optie te annuleren ... je kiest dan om wederom te rebooten en deze zou dan verder gewoon moeten opstarten !
 
Meestal is het de powerknop en de volume knop + of de volumeknop - ingedrukt houden om in het menu terecht te komen. Hierna met de volume toetsen kun je dan navigeren en met de startknop bevestigen. Maar ik vrees dat je dan uiteindelijk weer naar de fabriekssettings kunt gaan, waardoor er nog meer overschreven zal gaan worden en de kans nog kleiner is foto's terug te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan