Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ik alleen via mijn provider (Ziggo) mijn account benaderen als ik zo wel mijn gebruikersnaam èn mijn wachtwoord kwijt ben?
 
Gedaan, hoor!
Maar duurt enkele dagen alvorens een antwoord of reaktie te kunnen krijgen!!
Pppfffffffffffffffffffffff
 
je kunt hen ook bellen met de vraag je inlog gegevens door te geven ...
1200 vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo (gratis) of 0900-1884 (€ 0,10 per minuut).
ma t/m vr: 08:00 – 22:00 uur
za en zo: 09:00 – 22:00 uur
 
dit topic wordt gesloten daar de ts niets meer van zich heeft laten horen ...
het laatste bericht van hem dateerdt van 25/05 (4 maanden terug dus ) slotje !
de ts kan altijd een pm sturen om dit topic terug te openen !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan