Windows 11 Foutmelding e-mail client

Gerrit

Steunend lid
Vip Lid
Hallo

Ik krijg steeds de melding “SPUpDateServer.exe-systeemfout” met als inhoud De code-uitvoering kan niet worden voortgezet omdat ClientUdateLib.dll niet is gevonden.U kunt het probleem oplossen door het programma opnieuw te installeren. De fout komt waarschijnlijk van mijn mail programma e-mail client dat is een betalende versie van +/- 4 jaar of ouder die nog altijd perfect werkte,ik heb het volledig verwijdert met revo uninstaller ook de data base maar opnieuw installeren lukt niet meer ik ben de oude exe kwijt en de nieuwe versie gedownload maar die werkt niet met mijn oude inlog nieuw kopen doe ik niet meer .Er draaide al meer als een jaar Thunderbird op mijn pc als 2de mail tool gewoon uit interesses en nu gebruik ik die als vaste mail tool en dat werkt perfect maar! die foutmelding van die E-mail client komt nog steeds om de +/- 10min terug zou iemand mij kunnen helpen om dat weg te krijgen dat zou fijn zijn

Bijlagen

• Fout client updatelib.dll.jpg
    Fout client updatelib.dll.jpg
    31 KB · Weergaven: 14
1) ik moet eerst 3 x lezen voor ik begrijp wat er staat
2) Welk programma geeft die fout? (je hebt het over 'het')

1 spupdateserver.exe is geen Windows-proces, het lijkt gekoppeld te zijn aan software genaamd HIKVISION of EZVIZ.

2 Voor de Outlook-fouten:

Open de app Instellingen, ga naar Windows Updates - Updategeschiedenis. Wat is het KB-nummer van de laatst geïnstalleerde update? Is dit KB5074109?

Als dit de laatst geïnstalleerde update is, is dit een aanhoudend probleem met Outlook na de KB5074109-update van januari. Deze update treft Outlook POP-accounts en wordt door veel gebruikers gemeld na deze update. Sommigen melden dat het verwijderen van de Windows-update het probleem oplost.

Microsoft heeft aangegeven dat ze werken aan een oplossing voor dit probleem dat door de update wordt veroorzaakt en dat ze zo snel mogelijk een oplossing zullen bieden.

Naam van het programma is EM Client sorry M vergeten typen van em client maar dat is volledig verwijdert zoals eerder vermeld en toch krijg in de melding ook de ms update kb5074109 verwijdert herstart toch steeds de melding

Die mail app is nog altijd gratis te gebruiken én een der best aangeschreven, gratis mailprogramma's hoor !
Is te vinden bij onze downloads, maar ik zal eerst even de meest recente versie klaarzetten.

Ik kom dan bij je terug !

ja dat weet ik maar ik had de betaalde versie want de gratis versie heeft max 2 accounts en ik heb er 4 t.t.z 2 van mij en 2 van mijn vrouw en hoef dat programma niet meer ik gebruik nu thunderbird maar zoals eerder gemeld de fout blijft Die kb terug zetten is ondertussen al gebeurd

Weet je toevallig nog welke versie je had ? nr. ?
Want ik kan de oudere versies ook wel terugvinden uit de 9-reeks .... nu zitten ze op 10 en dat is waarschijnlijk de reden dat je login niet meer werkt ...

Terug
Bovenaan