Status
Niet open voor verdere reacties.

lotus

Niet meer actief
9lives, de grootste gameswebsite van de Benelux, is het slachtoffer geworden van hacking. De database met alle e-mailadressen en wachtwoorden van de gebruikers van het forum van de site werd gekraakt. Dat meldt de vrt.

Lees verder>>>>>>

bron:nieuwsblad.be
 
Is wel hun eigen fout, draaide op de zelfde forum software als hier maar hun was vBulletin 4.2.1 en wij draaien op 4.2.2 Patch Level 1.
 
Is wel hun eigen fout, draaide op de zelfde forum software als hier maar hun was vBulletin 4.2.1 en wij draaien op 4.2.2 Patch Level 1.
Heeft Telenet ook geen schuld?Hoorde iets in nieuws van dat de servers bij hun zijn.
Maar één mens zou tegenwoordig toch schrik krijgen,om nog één account aan te maken op welk gelijk forum en....
Mijn gedacht is als ze per ongeluk toch één hacker pakken,dat die wel zwaarder moeten gestraft worden!!!
mvg
 
telenet is de eigenaar van de forum.
Wie daar lid is en zelfde mailadres en wachtwoord gebruikt is het aangeraden dat ze dit wijzigen.
 
Er zou een nieuw forum online zijn?Link:Naajn
Daar lees ik alleen maar dat het aan Telenet ligt!Ja iemand moet schuldig zijn....en dat alle gegevens op straat liggen....waar of niet ....ja dat zal toekomst uitwijzen.
Wie daar lid is en zelfde mailadres en wachtwoord gebruikt is het aangeraden dat ze dit wijzigen.
Hiermee bedoelen ze als je met één zelfde mailadres en wachtwoord hebt op andere foras en.....dan moet je deze veranderen.
mvg
 
Ik schijt een enorme berg stront op alle personen die anderen het leven zuur proberen te maken

Je moet toch wel een enorme lul zijn en ziekelijk geen andere dingen hebben om met je kostbare tijd om te gaan, om mensen te gaan duperen. Ik zie daar de humor of lol niet van in. Sorry.
 
Ik schijt een enorme berg stront op alle personen die anderen het leven zuur proberen te maken

Je moet toch wel een enorme lul zijn en ziekelijk geen andere dingen hebben om met je kostbare tijd om te gaan, om mensen te gaan duperen. Ik zie daar de humor of lol niet van in. Sorry.
Deze mening deel ik voor 1000%,maar alle dagen lees je zulke gevallen,soms ver van mijn bed,soms korter bij!
Op die manier word het net echt niet meer leuk!En vele websites steken 0000€ in hun veiligheid!
mvg
 
Incidenteel worden daders wel eens gepakt door overheid instanties.

Ik zou het mooi vinden als wij als amateurs één grote vuist zouden kunnen maken om deze inbicielen de kop in te kunnen drukken.

Wat is in godsnaam de lol om andere te willen duperen.

( Mijn gedachte komt misschien omdat ik persoonlijk juist anderen wil proberen te helpen )
 
Ik zou het mooi vinden als wij als amateurs één grote vuist zouden kunnen maken om deze inbicielen de kop in te kunnen drukken.
Dit zou pas echt machtig zijn ,als we daar iets konden aan doen!!!(y)
Maar er zijn ook inbicielen van forum beheerders(in de pc help forum wereld)die één soort nieuwsbrief rondsturen om te zeggen dat het fora veranderd van naam of zo iets!
En kon alle leden hun mailadres zien!!!niet normaal toch!!!Als je deze persoon er over sprak,was het antwoord wat denk je dat ik alle emailadressen één voor één ging typen!ja dan weet je genoeg....maar deze persoon heeft nog altijd één forum voor pc help!!!!Kan echt niet in mijn ogen!
mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan