geel driehoekje bj het windows defender icoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik had Acronis true image 2018 op mijn pc laptop geïnstalleerd, ik heb dit verwijderd met revo uninstaller. Nu als ik mijn laptop opstart dan krijg ik bij het icoontje van windows defender in de taakbalk re onder (want ik gebruik geen andere anti virus) een geel driehoekje, het geeft een fout aan aan apparaatprestaties en status, als ik het automatisch laat zoeken naar fouten krijg ik onderstaande melding, maar acronis staat niet meer op de laptop, ook niet in de C schijf, of in programfiles.
Als ik dan klik op apparaatstuurprogramma sluiten dan is het probleem weg en krijg ik terug een groen vinkje bij het defender icoontje, dat alles in orde is.
Iemand een idee hoe het komt dat dit telkens geel wordt?

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/www.imgdumper.nl\/uploads9\/5b89c8bc43e16\/5b89c8bb046a0-defender.jpg"}[/IMG2]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
aangezien jij de acronis al deels verwijderd heb ben jezelf niet meer in het bezit van deze ...welke normaal gezien aanwezig was ..
download het unistall.zip bestand en pak deze uit ..start deze daarna op .
 

Bijlagen

  • Uninstall.zip
    4.3 MB · Weergaven: 171
heb die zip uitgepakt en de exe uitgevoerd maar dan verschijnt er vanonder in de werkbalk eventjes de A in het blauw van Acronis en dan verdwijnt, het programma start niet op,
een missende file of zoiets maar ik kan er niets mee doen Q tex, kan jij dit nog even na zien aub
thanks
ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan