geen toegang meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,ik hoop dat ik hier terecht kan voor(snelle) hulp!
Voor een lang verhaal kort te maken is het als volgt: mijn man heeft een wachtwoord op de computer gezet omdat onze 2 grootste kinderen al evenveel van de pc afweten zoals wij!:p in de hoop dat ze
Zomaar niet op internet kunnen zonder dat wij het weten!nu het probleem:nu neemt die het ww niet meer aan! In principe kunnen we er niets meer mee! Help!!! :p alvast bedankt
 
Beste,bedankt voor de uitleg die ik hier gekregen heb! Maar zoals ik al gezegd had hier ergens boven,hebben we de pc naar iemand gedaan die voor ons dit gaat oplossen.(en dit nogal heeft gedaan voor ons :p) mss tot nog eens. Grtjs an
 
En zo heb ik er al geweten die een wachtwoord aanmaakten met de Numlock toets aan, en in het wachtwoord één of meerdere cijfers gebruikt hadden.
Bij het aanzetten van de computer ging de Numlock toets niet automatisch en dacht men dat men het juiste wachtwoord had ingevuld door op de cijfertoetsen te drukken zonder dat de Numlock toets actief was.
Resultaat: er kwam altijd een medededeling te lezen dat het wachtwoord niet klopte bij het aanmelden. Soms gaat men het veel verder zoeken dan het echt nodig is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan