Windows 10 geluid van inkomende mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik werk met de Windows 10 Mail , en zou graag weer een geluidsignaal krijgen als er een mail binnenkomt
ik zie in instellingen wel dat ik meldingen kan weergeven en testen en hoor ook iet maar ik hoor toch niets als er mail binnenkomt
 

Bijlagen

  • Knipsel 1.JPG
    Knipsel 1.JPG
    13.6 KB · Weergaven: 125
  • Knipsel 2.JPG
    Knipsel 2.JPG
    34.1 KB · Weergaven: 133
  • Knipsel 3.JPG
    Knipsel 3.JPG
    28.1 KB · Weergaven: 145
  • Knipsel 4.JPG
    Knipsel 4.JPG
    54.6 KB · Weergaven: 165
alles staat zover ik zie goed ..maar staat het systeemgeluid dan ook aan ..
*rechtsklik op het luidsprekertje in de taakbalk en kies volumemixer openen ..kijk of hier dan ook systeemgeluiden open staat .
ook dien je de mail app open te zetten en op het tandwieltje te klikken ..klik verder op meldingen en zet de optie hier ook aan geluid afspelen..

Ashampoo_Snap_maandag 10 augustus 2020_14h25m04s_002_.jpg
 
nu bemerk ik hier dat alhoewel alles aanstaat wat er dient aan te staan betreffende het geluid inkomende mail er hier ook dus géén geluidje hoorbaar is ...
mogelijk dat dit een bug is betreffende de 2004 en dat dit nog dient verholpen te worden door Microsoft ..
*was me niet eerder opgevallen aangezien ik deze optie nooit eerder had aanstaan ..en dan bedoel ik dus het vinkje bij "een geluid afspelen "
 
dank u ,ben blij dat het niet aan mij of de pc ligt dan , want idd alles is zoals u vroeg maar hoor nog niets , enfin , een klein probleem zeker ?
maar bedankt voor de reactie
ps : ik heb nog de versie 1909 .......omdat de 2004 niet wil lukken , maar dat zal u wel gelezen hebben in mijn vragen daarover , hopeloos voor mij , de Windows 10 doet raar
 

Bijlagen

  • die staat open.JPG
    die staat open.JPG
    21.4 KB · Weergaven: 117
  • geluid afspelen o.k..JPG
    geluid afspelen o.k..JPG
    29.5 KB · Weergaven: 123
het is wel degelijk een instelling betreffende de concentratiehulp ..
hier heb ik vervolgens nu wel een geluidje bij inkomende mails.... denkelijk heb ik dit ooit zelf eens uitgezet ..
om deze terug werkende te krijgen ga je via start>instellingen >systeem naar concentratiehulp ..
wellicht staat hier alleen alarmen aangevinkt en dit is dan ook de reden dat je geen geluidje hoort ook al staan al de instellingen goed .
selecteer één van de twee bovenstaande opties ..
zelf koos ik voor optie 2 "alleen prioriteit"
bij deze keuze dien je dan ook de prioriteitenlijst aan te passen ..en de mail app toe te voegen .

Ashampoo_Snap_donderdag 13 augustus 2020_06h39m01s_002_.jpg


Ashampoo_Snap_donderdag 13 augustus 2020_06h39m49s_003_.jpg


*ik heb onderwijl deze terug uitgeschakeld want vond het storend om om de haverklap het geluidje te horen !
 
das raar want hier had ik wel degelijk het geluid telkens er een mail binnen kwam tevens ook een pop-up venster gedurende de ingestelde tijd van 3seconden .

Ashampoo_Snap_donderdag 13 augustus 2020_14h25m38s_003_.jpg
 
Laatst bewerkt:
ja raar , ik heb dat pop venster ook , maar niet het geluid ...we zoeken verder
maar eigenlijk is dat al iets , en misschien beter zonder geluid zoals u al aangaf

by the way , hoe verwijderd u zo mooi dat adres ? , ik doe dat met de pen
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    25.1 KB · Weergaven: 95
ik gebruik dan ook de ashampoo snap 10 om printscreens te maken en eventueel te bewerken .. of om dat adres te vervagen gebruik ik dan de vervaag pen
 
je heb een stil geluidje terwijl er 100% aangegeven word !
de luidsprekers staan hier op 90% het systeemgeluid via de volumemixer staat op 20% is bij u wel het juiste uitvoerapparaat geselecteerd
het geluid kan ik vervolgens via mijn dolby 5.1 nog harder of stiller zetten dit doet niets af aan de 90% instelling ..
 
inderdaad Patje001 staat er bij georguy "Windows kennisgeving " geselecteerd wat op zich vrij stil is ( althans hoor ikzelf niets als ik deze keuze neem ) ...
best dat georguy ook dit eens veranderd naar "Windows Notify Email" *want het maakt een verschil .. dit was me tevens nog niet opgevallen in zijn printscreens..
 
Je kan ook een print screen maken dan het gedeelte uitknippen en met paint en gekleurde rechthoeken over en in elkaar plaatsen.
Zo doe ik het nog steeds in Windows 7
Ik weet niet of paint nog in Windows 10 zit mogelijk wel en of knippen en aantekeningen een functie heeft om het mooi af te dekken????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan