Smartphone Video smartphone geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren naar Blink182 geweest in Antwerpen
:rock:


Heb gisteren enkele filmpjes gemaakt met mijn OppoF11pro.
Nu wil ik de filmpjes bekijken en hebben ze natuurlijk geen geluid.

Al de andere filmpjes op mijn gsm hebben wel geluid, ook diegene die ik op dezelfde dag voor het concert heb genomen.
Wanneer ik nu een filmpje maak, hebben ze wel geluid.
Heb ook nooit iets aan settings of instellingen veranderd.
Spotify, IG en alles andere dingen spelen gewoon geluid.
(Eerste keer dat ik dit voor heb)

Als ik de filmpjes op mijn laptop zet hebben ze ook geen geluid.
Heb ze al naar verschillende formaten proberen converteren, maar heeft geen effect.
Ook al enkele 'repair' programma's geprobeerd, maar dit heeft ook geen enkel effect.

Iemand misschien een idee aan wat dit zou kunnen liggen en hoe ik dit eventueel kan oplossen?

Bij voorbaat dank
:cheers:
 
kan zijn dat Do Not Disturb mode heeft aangestaan

The Do Not Disturb mode on your OPPO F11 can also cause the device to stop producing sound. This mode is designed to silence your phone during specific times or events.

To check if the Do Not Disturb mode is enabled, swipe down from the top of the screen to access the notification panel. Look for the «Do Not Disturb» icon and make sure it is turned off. If it’s on, tap the icon to disable it. You can also go to «Settings» > «Sound» > «Do Not Disturb» to manage the settings and ensure it is not causing the sound issue.
 
Als jij niets hebt aangepast in je instellingen kan ik maar aan 1 ding denken en dat is dat je telefoon vond dat het geluid tijdens het concert te luid was en daardoor zijn microfoon uitschakelde. Dat ze het volume aanpassen in erg luide omgeving is vrij normaal, maar normaal schakelen ze het volume nooit helemaal af. Nu denk ik dus dat u telefoon dit juist nu wel gedaan heeft.
 
En als je uw geluid op maximum zit ,hoor je dan iets.
maar heb je sins die uw smartphone heropgestart , zo ja dan kan het aan uw toestel liggen dat even foert gezegd heeft
 
om dit nog eens voor te hebben, zou je eens kunnen uitzoeken waar het aan licht; zou het zijn bij "modus Niet storen " ?
dat de micro ook is uitgeschakel of was het een storing op uw smartphone .
dus film nu eens iets en kijkt wanneer het geen geluid op het filmpje uit staat .
zo kan je het weten voor de volgende keer
veel succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan