Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar kan ik terugvinden welke bestanden in windows 8.1 bijvoorbeeld in de afgelopen maand gewijzigd zijn?

Groeten Janus
 
Als je bijvoorbeeld map documenten opent....klik op beeld>details/inhoud krijg je dit bestand.JPG
Bedoel je dit?
mvg
 
In windows worden bepaalde logs bij gehouden . Staan hier ook de wijzigingen in?

Je kan logging opzetten mbv auditing in Windows. Vrij complex voor een modale gebruiker en wordt soms toegepast in grotere ondernemingen (soms in samenwerking met andere software) om aanpassingen in file servers bij te houden. Welke gebruiker heeft wat, wanneer,... aangepast.
 
SFC gaat je Windows screensaver zeker niet herstellen. Dit dient enkel om essentiele systeembestanden te controleren. Een Windows screensaver behoort niet tot essentiele systeembestanden.

Een ander tool om wijzigingen te detecteren gaat je ook nietmeer helpen na de feiten.

Open regedit en scroll eens naar volgende locatie:
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop

Aan de rechterkant staat een key met de naam ScreenSaveActive. Staat deze op 0 of 1?

Zou op 1 moeten staan...
 
@Ddragon sorry nu ben ik mee ....maar je bracht me in de war met dit....Aan de rechterkant staat een key met de naam ScreenSaveActive. ...zag niks rechts he....door Qtex zijn afb.heb ik het gevonden nu!
mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan