Word gezipt Word-document openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

theplayer

Steunend lid
Vip Lid
Ik krijg een met ZIP ingepakt Word-document teogzonden. Ik heb geen ZIP (meer) maar WINRAR. Ik kan die file echter op geen enkele manier openen. Met rechtermuisknop staat ook nergens : Openen met... (bijv. WINRAR). Gewoon openen geeft de melding dat ik een "open source NodeJS based native-client" moet downloaden. Dat wil ik niet.
Hoe krijg ik dat document nu geopend?
 
Nee, hoor, het stinkt niet . Het is een Word-document (een lesuitwerking) dat een cursist van mij heeft ingepakt zonder te weten hoe dat moet , waarom dat niet nodig is enz. en vervolghens toch naar mij heeft gestuurd.
Ik kan het bestand niet toevoegen. Ik krijg de melding dat het geen toegestane extensie (.zip) heeft.
En u kunt aan die cursist niet vragen om dat Word document op de juiste manier op te sturen???????????????
 
Misschien het makkelijkst om de raadgevingen van #7 tot 10, #13 en #16 ter harte te nemen ipv. ze ter zijde te schuiven en te blijven vastzitten op het idee dat WINRAR in de fout gaat...

Vraag gewoon dat hij je het Word-bestand toestuurt of het ordentelijke zipt. (Waarom makkelijk als moeilijk ook gaat ... is een slechte raadgever)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan