Gezocht:oude laptop waarvan batterij nog kan opgeladen worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

carvan

Steunend lid
Vip Lid
Hallo.
Ik zoek een oude laptop van het merk Compaq model Presario CQ71. Er moet niets meer van werken, dus beelscherm mag kapot zijn enz..... met de uitzondering dat de batterij mogelijks nog kan opgeladen worden via de netstroomadaptor in de laptop.
Mijn laptop werkt nog perfect doch de batterij kan niet meer opgeladen worden via de netstroomadaptor. Vandaar mijn vraag. Ik zelf wil geen kosten meer maken om de laptop te herstellen. Het is niet de eerste keer dat de laptop daar defect gaat. Deze is reeds verschillende keren hersteld geworden. Of bestaat er misschien iets waarmee men een laptopbatterij alleen uit de laptop kan herlanden. Alle info welkom. Alvast bedankt.
Carlos.
 
antwoord

antwoord

Mogelijk is de adapter zelf defect , en zijn er in de handel originele of universele adapters.

Adapters - Laptopshop.be

Hallo. Bedankt voor de snelle reactie. Ik moet wel zeggen dat het niet de adapter is die defect is. De fout doet zich voor op het moederbord. Misschien nog ter info. Van de door mij gezochte laptop mag zelfs de processor defect zijn, als ik maar mijn batterij eventueel via die laptop maar kan herladen.
MVG Carlos
 
Hallo. Iedereen bedankt voor de reacties. Topic mag gesloten worden. Laptop werk opnieuw. Aansluiting in PC was losgeraakt en is nu door mij hersteld.
Carvan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan