Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen ik zit met een misschien wat moeilijke vraag en wist niet waar ik deze moest plaatsen.

Ik maak nogal eens gebruik van google afbeeldingen voor presentaties over criminaliteitspreventie voor particulieren en bedrijven.
Ik maak dan soms gebruik van de afbeeldingen die Google biedt over onderwerpen met betrekking tot mijn presentaties.
Ik plaats in de googlebalk mijn zoekopdracht (b.v. autodiefstal)
Ik krijg dan een overzicht van alle sites die hier betrekking op hebben.
Dan zoek ik een site uit die het dichtst bij mijn onderwerp komt en haal daar dan een afbeelding uit voor mijn presentatie.
Vervolgens klik ik de Google sites weer weg.

Het probleem doet zich echter voor dat, wanneer ik met Recuva aan de gang ga om b.v. afbeeldingen te verwijderen .
Dan zie ik, dat niet alleen mijn gezochte en gebruikte afbeelding van Google op mijn pc staat, maar de hele site met afbeeldingen van die site waaruit ik slechts 1 afbeelding naar mijn pc haalde.

Mijn vraag: Hoe voorkom ik dat de hele afbeeldingensite van Google op mijn pc wordt overgenomen in plaats van dat ene plaatje dat ik naar mijn pc haalde?

Nu moet ik al die plaatjes 1 voor 1 verwijderen met Revuca en dat is heksenwerk en heb die andere plaatjes niet nodig gehad of gebruikt.

Moeilijke vraag misschien, maar ik wil van die ballast af die ik niet nodig heb.

Met vriendelijke groet
en alvast bedankt voor jullie meedenken en tips.

Crimpak
 
Hoi Pluis, ik deed mijn best te reageren op je privé bericht maar weet niet of ik dit goed heb gedaan. Is mijn antwoord aangekomen?????

groetjes
Crimpak
 
OK Qtex helder maar zo bedoelde ik het ook niet. Het is niet gaotd maar de softwareproducent die naast het aangeboden "gratis" product een hele rits andere producten op die site heeft staan in de hoop dat we die kopen. Ik zie namelijk op die gaotd site dat je inderdaad een aangeboden product kun downloaden maar rechts van die site zie ik van dezelfde leverancier tal van andere producten en dat is wat ik bedoel. Die doen dat natuurlijk ook niet voor niets. Maar nogmaals geen kwaad woord over gaotd want dat vind ik een goede zaak dat dit er is.

groetjes
Crimpak
 
ok misverstandje ..
mijn nick schrijf je telkens verkeerd en telkens dien ik deze te verbeteren ....het is niet Qutex maar gewoon Qtex zonder (u)
 
gaotd bied dagelijks een product gratis aan, wat je normaal zou moeten betalen. Wil je het product dat vandaag gratis aangeboden word, definitief blijven gebruiken, ga je het uiteindelijk toch moeten aankopen.
Houd er rekening mee dat de software die je hebt gedownload en geïnstalleerd tijdens de Giveaway periode de volgende belangrijke beperkingen kent:

Geen gratis technische ondersteuning
Geen gratis upgrades naar toekomstige versies
Uitsluitend niet-commercieel gebruik
 
Omdat ik een afbeelding terug wilde halen ben ik naar Revuca gegaan en tot mijn verbazing zag ik toen dat alle fotoafbeeldingen van alle sites die ik gebruikt heb waren opgeslagen op mijn pc. Zo kwam ik er achter dat er veel meer opgeslagen is op mijn pc dan ik eigenlijk wilde.

Is het niet zo, dat juist DOORDAT je Recuva gebruikt, je al deze bestanden ziet staan. Immers met Recuva zie je bestanden die eerder al gewist waren. Bv. door het afsluiten met Uw explorer.
 
Hetgeen me tegenhoud om zaken van Gaotd is dat als je iets voor hebt met je computer, je ook het betreffende program niet meer hebt. Immers je kan het maar die 24h gratis registreren. Dan sta je daar met een program die je moet missen of aankopen om verder te werken.

Precies die zaken dat alles gekend en gezien wordt, heeft me reeds vanaf de eerste Messenger tot nu de gebruikelijke kanalen, doen besluiten die niet te gebruiken.
Ik gebruik wel mail. Maar daar worden ze ook niet wijzer van. Gewoon NIETS belangrijks over het net posten als je niet wil dat het ooit tegen U gebruikt wordt.
Maar ik hou me sterk dat ze me niets ten laste kunnen leggen.
 
@Mik van de meeste gaotd's kun je een portable versie van aanmaken ...
daar voor heb je 2 tools nodig ..
deze zijn Winrar en Universel Extractor
het pdf met de werkwijze werd al eens geplaatst...Zie hier
let op : dit werkt niet voor al de gaotd's
 
Hoi Mike,
ik denk dat we allemaal wel wat in de pc hebben wat eigenlijk niet zou kunnen. Dat krijg je omdat een beetje software al snel heel veel geld kost en koop je wat goedkoper dan heb je al snel een softwareproduct dat incompleet is.

groetjes
crimpak
 
Dat is wel realiteit ja...

Inderdaad, klopt. Maar is het niet zo dat we van heel veel software maar een heel klein percentage gebruiken.
Grote voorbeeld, het Office pakket. Iedereen wil het laatste nieuwe. Ik zou zeker niet durven beweren dat het grootste gedeelte van de mensen meer dan 10% gebruikt.
Persoonlijk vind ik dat als een programma voldoet aan Uw behoefte, blijf er dan best bij als het kan. Al die nieuwe bijkomstigheden, heb je meestal niet nodig.
Uiteindelijk hebben we een systeem die van langs om trager loopt door al de programma's die we maar gedeeltelijk gebruiken.
 
Hoi Mike, is helemaal waar. Al die aanvullingen, vernieuwingen, aanpassingen leveren nauwelijks verschillen met bestaande versies. Vaak voegt het nauwelijks iets meer toe dan dat men het e.e.a. in een ander jasje is verpakt. Ik heb daar ook geen behoefte aan als iets al goed werkt en aan mijn behoeften voldoet.
groetje
crimpak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan