Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen ik zit met een misschien wat moeilijke vraag en wist niet waar ik deze moest plaatsen.

Ik maak nogal eens gebruik van google afbeeldingen voor presentaties over criminaliteitspreventie voor particulieren en bedrijven.
Ik maak dan soms gebruik van de afbeeldingen die Google biedt over onderwerpen met betrekking tot mijn presentaties.
Ik plaats in de googlebalk mijn zoekopdracht (b.v. autodiefstal)
Ik krijg dan een overzicht van alle sites die hier betrekking op hebben.
Dan zoek ik een site uit die het dichtst bij mijn onderwerp komt en haal daar dan een afbeelding uit voor mijn presentatie.
Vervolgens klik ik de Google sites weer weg.

Het probleem doet zich echter voor dat, wanneer ik met Recuva aan de gang ga om b.v. afbeeldingen te verwijderen .
Dan zie ik, dat niet alleen mijn gezochte en gebruikte afbeelding van Google op mijn pc staat, maar de hele site met afbeeldingen van die site waaruit ik slechts 1 afbeelding naar mijn pc haalde.

Mijn vraag: Hoe voorkom ik dat de hele afbeeldingensite van Google op mijn pc wordt overgenomen in plaats van dat ene plaatje dat ik naar mijn pc haalde?

Nu moet ik al die plaatjes 1 voor 1 verwijderen met Revuca en dat is heksenwerk en heb die andere plaatjes niet nodig gehad of gebruikt.

Moeilijke vraag misschien, maar ik wil van die ballast af die ik niet nodig heb.

Met vriendelijke groet
en alvast bedankt voor jullie meedenken en tips.

Crimpak
 
Hallo Herd Wick
Dat verschilt per aangeboden softwarepakket. Als je de sites leest komt je vanzelf tegen of het een volledig pakket is, gedeeltelijk pakket, tijdelijk pakket, freeware of shareware etc. Maar het is zeker niet zo dat alle pakketten doorlopend te gebruiken blijven en vaak laat men je na een tijdje de keuze of de volledige versie te kopen of het tijdelijke gebruik stopt.

groetjes
Crimpak
 
Ik dacht die de software via GAOTD bleef werken. Waar vind ik terug dat ze niet blijft werken?

Die blijven werken , maar worden niet ondersteund als je de software niet aankoopt.
Als er lekken gevonden worden in het softwarepakket , kun je geen updates uitvoeren zonder eerst het product aan te kopen.
 
Mijn maat heeft me een trucje geleerd.Wacht even tot de afb scherp wordt.Op de Ctrl en + meermaals klikken tot de gewenste grote(- verkleinen).
De snippingtool of knipprogramma gebruiken(zit in de meeste MS pc's).Is dit bestandstype niet goed om op te slaan.
Paint opstarten en Ctrl v aanklikken.Je hebt dan meer bestandstypes en zelfs afdrukken.
 
Hallo Herd Wick,

nee, alles uitgeprobeerd en ik snap er niets van. Situatie is nog steeds dezelfde. Als ik een internetpagina opensla omdat ik een afbeelding zoek die bij mijn presentatie past en dan de mogelijkheid bovenin aanklik om afbeeldingen m.b.t. een bepaald onderwerp te bekijken, dan kan ik wel een plaatje downloaden en in mijn presentatie plaatsen maar ik snap nog steeds niet, dat als ik Revuca open zie dat alle afbeeldingen van die gedownloade site ook in mijn pc zitten terwijl ik die niet gedownload heb. Dus waar ik naar zoek is: hoe kan ik een plaatje uit de afbeeldingen reeks van een site downloaden zonder dat al die andere plaatjes (volgens Revuca) toch kennelijk ook in mijn pc zitten, want anders kan Revuca die niet weergeven. Ik wordt daar nog dagelijks mee geconfronteerd.

groetjes
crimpak
 
Voor dit kan je Recuva gebruiken:
Een belangrijk bestand per ongeluk verwijderd? Iets belangrijks verloren als uw computer is gecrasht? Geen probleem! Recuva herstelt bestanden die verwijderd zijn van uw Windows PC, Prullenbak, digitale camera-kaart, of MP3-speler.

Recuva - Features

Als je niets per abuis verwijderd hebt zou ik niet weten waarvoor je dit gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan