Status
Niet open voor verdere reacties.
kan je me uitlegen hoe je dat doe? ze komen hem maar dinsdag halen.
maar ik moet zien dat ik niets beschadig want anders verlies ik mijn garantie.
bedank.
 
Niet aan beginnen als je nog garantie hebt. Als ze zien dat hij open is geweest verlies je waarschijnlijk garantie
 
Schade beperken

Schade beperken

Veel kans dat ze het moederbord zullen vervangen. Indien dat de harde schijf de dader is zal deze ook vervangen worden. Indien u zelf de laptop open maakt is er grote kans dat u de garantie verliest en ze het falen van de laptop op uw nek schuiven.
Hopelijk vallen ze niet op het verzetten van de originele software ( partiities) en ben je er goedkoop van af.:duimop:
Wilt u uw data veilig stellen gebruik dan een externe schijf om uw gegevens veilig te stellen. Terug zetten is dan kinderspel. Met partities knoeien is niet altijd zonder gevaar.
Ik ben benieuwd wat medion zal ondernemen.
 
ik laat jullie iets weten als ik hem terug heb.
normaal heb ik hem terug binnen de 15 werkdagen.
bedankt voor mij proberen te helpen.
 
groot probleem

groot probleem

he, mensen eerst en vooral bedankt voor mij zo veel informatie te geven om toch maar die laptop terug te kunnen opstarten,bedankt daarvoor.

zaterdag morgend 13/12 om 07.45 ding dong een nederlandse chauffeur voor mijn deur.
ik kom uw laptop terugbrengen, overhandigde de doos en weg was hij zonder iets te zeggen wat er aan scheelde aan de laptop.
grroot was mijn verbazing verbazing toen ik de doos opende.
een volledige nieuwe laptop!!
ik stel me de vraag ik moest alleen maar de laptop in de doos steken geen cd'roms geen kabels geen tv kaart niets?? nu krijg ik een nieuwe en heb nu alles dubbel.
dit is pas een goede service.
bedankt medion.

nogmaals bedankt voor jullie hulp.:duimop:
 
Dat is zo bij medion, ik heb het opzetstuk voor mijn scanner ook nog liggen, ook nieuwe scanner gekregen.
Mijn oude was 2 jaar en 51 weken, nu weer 3 jaar hopelijk en 't is in orde.
Dan koop ik misschien nog eens een scanner.
Als je er stukken van wegdoet hebben we er ook een plekje voor op het forum om aan te bieden.
Dat kan hier.
Deze mag dus dicht.
Bedankt voor het even te melden.
 
Je bios staat niet ingesteld op het opstarten van cd rom.

Bij opstarten laptop moet je opstarten in bios (bij mij is dat F2). Daar je eerste boot veranderen in cdrom drive en dan kan je opstarten van cd voor een herinstallatie

Ms disks laten normaal ook toe van te booten vanaf de schijf. hiervoor moet je wel ff opletten tijdens de boot.

in bios kan je evt ook eens kiezen voor laatst werkende config of poging tot opstarten in safe mode
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan