Grote schoonmaak register (probleem met Registry Defrag 2.32)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oeieoei en ik die dacht dat je eens schone pc had als je een format C en F-disk gedaan had . Nu lees ik hier dat er nog van alles achter blijft .
 
Oeieoei en ik die dacht dat je eens schone pc had als je een format C en F-disk gedaan had . Nu lees ik hier dat er nog van alles achter blijft .​


Nog eens alles goed lezen: "buiten formatteren" is wel de vraag. Dus, alle programma's blijven erop staan, alleen het overbodige moet weg. Bij een "format C" is alles wat op de C-schijf staat weg.
 
Gebruik al jaren Regseeker, en het bevalt mij prima. Er zit ook een Nederlandse vertaling bij. Ook wordt er na elke registeropruiming een reservekopie gemaakt van de verwijderde register onderdelen. Je kunt ze dus altijd terugplaatsen mocht een en ander niet meer goed functioneren.

Die kende ik nog niet!
'k Ga hem zeker eens testen.

Bedankt
 
Laatst bewerkt:
Nog eens alles goed lezen: "buiten formatteren" is wel de vraag. Dus, alle programma's blijven erop staan, alleen het overbodige moet weg. Bij een "format C" is alles wat op de C-schijf staat weg.

Inderdaad, het ging dus over je pc opkuisen en niet over opnieuw installeren.
Bij een formattering begin je vanaf 0, al wat je na je besturingssysteem op je pc zet of doet laat zijn sporen na...

THX J.W.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan