headset watergeluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen, ik luister graag muziek op mijn laptop met een headset maar als ik luister is het net of ik onder water naar muziek zit te luisteren, zowel met een dure draadloze headset als een goedkope met draad in de laptop. Wie kan mij hierin helpen zodat ik kan luisteren met een headset zonder een waterig bijgeluid?
Alvast bedankt
 
Dit probleem kan voorkomen als de geluidskaart staat ingesteld op surround en je sluit de speakers aan op de verkeerde uitgangen.
Ik vraag me wel af of de geluidskaart in jouw laptop de mogelijkheid heeft voor surround weergave.

Wat ook kan is dat de speakertjes in de headset in tegenfase staan. Dit zal dan een productiefout zijn. Probeer eens een andere headset.

Nog een mogelijkheid is dat er een effect aan het geluid toegevoegd wordt. ( galm of zoiets, soms noemt men dit badkamer ) Kijk hiervoor in de instellingen van de geluidskaart.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
headset

headset

Dit probleem kan voorkomen als de geluidskaart staat ingesteld op surround en je sluit de speakers aan op de verkeerde uitgangen.
Ik vraag me wel af of de geluidskaart in jouw laptop de mogelijkheid heeft voor surround weergave.

Wat ook kan is dat de speakertjes in de headset in tegenfase staan. Dit zal dan een productiefout zijn. Probeer eens een andere headset.

Nog een mogelijkheid is dat er een effect aan het geluid toegevoegd wordt. ( galm of zoiets, soms noemt men dit badkamer ) Kijk hiervoor in de instellingen van de geluidskaart.

Beste Pluis bedankt voor je snelle reactie. Mijn laptop een Fujitsu 360Xi geeft normaal geluid via zijn eigen speakers. Alleen als ik met de koptelefoon wil luisteren welke type dan ook krijg ik dat geluid of ik onder water zit en is het net of het geluid onder water doorkomt. Ik heb overal op internet gezocht en kennelijk hebben veel mensen dit euvel. Een oplossing kon ik niet vinden dus ten einde raad maar PC Tuts geraadpleegd. Ik hen een draadloze headset F540 van Logitech en een simpel met draad goedkoop koptelefoontje maar ze leveren beiden een geluid op of er water doorheen loopt.
Hopenlijk kun je me nu verder helpen.
met vriendelijke groet en alvast bedankt
 
Dit probleem kan voorkomen als de geluidskaart staat ingesteld op surround en je sluit de speakers aan op de verkeerde uitgangen.
Ik vraag me wel af of de geluidskaart in jouw laptop de mogelijkheid heeft voor surround weergave.

Wat ook kan is dat de speakertjes in de headset in tegenfase staan. Dit zal dan een productiefout zijn. Probeer eens een andere headset.

Nog een mogelijkheid is dat er een effect aan het geluid toegevoegd wordt. ( galm of zoiets, soms noemt men dit badkamer ) Kijk hiervoor in de instellingen van de geluidskaart.
Bij mij kan je dat krijgen als je "Under water" selecteerd.
 
Hoi Mik, ik heb geen superserround maar wel stereo geluid. De speakers werken normaal goed en ik ga naar de instellingen van mij n geluidskaart kijken. Bedankt voor de tip.
fijne dag verder.
Aloys
 
onderwatergeluid in koptelefoon

onderwatergeluid in koptelefoon

Hallo Pluis, probleem is opgelost.Lag aan mijn oude laptop die ik inmiddels vervangen heb.Nu geen problemen meer.
Met vriendelijke groet
Crimpak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan