Status
Niet open voor verdere reacties.

janmolenaar

Steunend lid
Vip Lid
Vanmiddag kocht ik 2 64 GB micro HC kingston kaartjes.
Ik wilde deze formatteren naar NTFS voor extra opslag op mijn laptop met windows 10.
Ik kreeg echter de melding dat de kaartjes schrijfbeveiligd zijn, ondanks dat de schrijfbeveiliging op un-lock staat in de adapter.

Hoe krijg ik deze kaartjes nu toch geschikt en geformatteerd voor mijn laptop?
ik heb al van alles geprobeerd.

wie helpt met de juiste oplossing -m-

Bij voorbaat hartelijk dank
Jan Molenaar
 
Beste meedenkers,

Hartelijk dank voor alle aangereikte informatie. Ik heb er weer het nodige van geleerd.
inmiddels is het probleem opgelost. De interne kaartlezer kan de sdxc niet aan, maar via de externe usb kaartlezer lukt dit wel en kan ik de kaartjes gebruiken.

Wat mij betreft is hiermee de discussie afgerond en kan dit item gesloten worden.

Met dank en groet,

Jan Molenaar
 
dus het lag enkel aan de kaartlezer ....stom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht .
fijn dat deze nu dus wel te gebruiken zijn..
*ook ik heb hier een interne kaartlezer in de desktop zitten..
doch heb me ook dus een externe usb kaartlezer dienen aan te kopen omdat ik dus eerder ook met dat probleem zat ...echter dacht ik hier dus niet aan !
 
dus het lag enkel aan de kaartlezer ....stom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht .
fijn dat deze nu dus wel te gebruiken zijn..
*ook ik heb hier een interne kaartlezer in de desktop zitten..
doch heb me ook dus een externe usb kaartlezer dienen aan te kopen omdat ik dus eerder ook met dat probleem zat ...echter dacht ik hier dus niet aan !

Inderdaad, stom dat we daar niet aan dachten.
Ik heb jou zelfs eens een interne kaartlezer verkocht die ook jouw kaartjes niet aan kon.
 
Tja... hardware om kaartje te lezen en te schrijven... zoals vermeld. Wat zou dat zijn op een laptop? De kaartlezer welke hoogst waarschijnlijk geïntegreerd is op het moederbord als het een laptop betreft zoals hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan