Hoe krijg ik mijn windows 10 pc te zien op mijn android tablet en omgekeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan met mijn android tablet verbinding maken via wifi met alle mogelijke apparaten maar zie mijn pc met windows 10 niet.
Zie ook mijn tablet niet op mijn pc,
Hoe kan ik dit verhelpen, mijn mappen staan als gedeeld op de pc.
 
Ik zie op mijn tablet (android) mijn PC met windows 10, maar ik zie in verkenner op mijn pc mijn tablet niet
 
Dat is een deeltje van Android waar ik helemaal niet in thuis ben. Als mijn wifi het doet en mijn 4G ben ik al lang blij. Maar meer moet je op dat gebied niet vragen aan mij. Netwerktoestanden zijn niet aan mij besteed. Ik heb het daar ook met windows heel moeilijk mee.
 
Als je bedoeld dat je de Android Tablet wilt zien in de verkenner zoals je ook de gedeelde mappen van een andere Windows PC in de verkenner kunt zien gaat dit voor zover ik weet niet lukken met Android.

Je zal via een server moeten gaan werken. Samba o.i.d. om mappen toegankelijk te maken en media te streamen.
 
Lana, als ik mijn Smartphone met kabel aan mijn netbookje hang, kan ik wel alle mappen van mijn Smartphone zien. Ik heb daarbij wel een programmaatje nodig van Motorola. Misschien is dit op de TS ook wel zo dat er een programmaatje op zijn pc zal moeten komen te staan voor dit lukt. Met draad of draadloos zou denk ik ongeveer hetzelfde moeten zijn? Maar zoals ik al aangaf, ik en netwerken gaan niet hand in hand.
 
Misschien zou het wel handig zijn als we zouden weten welke tablet het is dat je in je netwerk wilt zien? Bij mijn Moto E heb ik ook een specifiek programmaatje nodig. Nu dat installeerde hij meteen toen ik hem met kabel aan mijn netbookje hing voor de eerste keer.
 
Misschien zou het wel handig zijn als we zouden weten welke tablet het is dat je in je netwerk wilt zien? Bij mijn Moto E heb ik ook een specifiek programmaatje nodig. Nu dat installeerde hij meteen toen ik hem met kabel aan mijn netbookje hing voor de eerste keer.
Dit heeft niets met netwerken te maken.
Dat is natuurlijk wat anders als je deze via een usb kabeltje aan een pc hangt. Dan zal hij een stationsletter krijgen en zal hij op andere pc's niet te zien zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan