Hardware Hoe krijg ik mijn SSD M2 geheugenblokje leeg/geformateerd ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste Mensen,
Ik wil mijn SSD M2 geheugenblokje aan een onbekend persoon verkopen, daarom wil ik het geheugenblokje op een veilige manier leegmaken. Ik heb helaas geen behuizing volg dit geheugen blokje. Wie weet een andere manier om mijn geheugen blokje veilig leeg te maken. Ik hoor het nog graag.
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Waarom je nog steeds een M.2 een geheugenblokje noemt ontgaat mij...tis een M.2 SSD.

Stop hem in de PC, start een OS via een USB stick op en verwijder alle partities.

Of;
 
schijfbeheer: ALLE, maar ook alle !!!!, partities verwijderen: één per één, daarna formateren ....
Aomei Partition Assistent, kan zelf met de freeware versie.
 
@wivy ben met AOmei partition assistent aan de gang gegaan en bij verwijderen krijg ik twee opties:
Verwijderde partitie snel (zonder gegevens wissen) en verwijder de partitie en alle gegevens hierop. Welke optie moet ik nemen?
Cor
 
@lange pier, ik heb geprobeerd om jouw methode te gebruiken. Dat is helaas niet gelukt. Ik had Darik's Boot and Nuke als iso op een opstatbare USB stick gezet, maar daarmee wilde mijn laptop niet opstarten. Ik heb dat met twee verschillende usb-sticks geprobeerd. Beide keren wilde mijn laptop niet opstarten. Ik zal misschien wel iets fout hebben gedaan, maar ik zou niet weten wát. Daarom de pogingen gestaakt.
Jammer, maar helaas.
Ik probeer nu volgens de methode wivy en hoop op meer succes.
Groetjes
Cor
 
1672233344867.png


kan ook met schijf beheer, maak eenvoudig volume ......
 
Inderdaad met Rufus. Ik heb al vaker met Rufus gewerkt, dus ik weet hoe dat werkt maar desondanks 🤷‍♀️ Intussen heb ik met de AOMei Partition assistent, mijn M.2 SSd op een veilige manier kunnen wissen. Dus dat is wél gelukt. Nog hartelijk bedankt voor de door jou aangeboden hulp.
Groetjes,
Cor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan