XSNews - Unlimited 14days of free Usenet to try at maximum speed

hoe van Win 8.1 naar win 10 ? na crach

Status
Niet open voor verdere reacties.

louwe

PCT Lid
Hallo.

Heb vandaag een crach gehad met mijn pc , heb mijn pc te vroeg afgelegd terwijl hij nog aan het afsluitenwas )

daarna bij herstart was alles blauw op het scherm .

Daarna is er een programma gestart, die mijn pc terug bracht waar hij begon bij aankoop , en dat was win 8 ,

terwijl ik toch al enkele jaren win 10 gebruik , hoe kan ik terug bij win 10 komen ? is dit nog mogelijk.

heb win 10 vroeger gratis gedownload.

een beetje hulp zou welkom zijn. Dank U

Mik

Medewerker
Forumleiding
Vermoedelijk heb je een fatale crash gehad en is via de herstelpartitie uw pc hersteld naar eerste gebruik. Dan moet je met mediacreationtool terug upgraden naar Windows10.
Slecht nieuws hierbij : al Uw originele zelfgemaakte data en bestanden zijn weg.

louwe

PCT Lid
Dank u , gelukkig had ik de data op andere schijven staan, de opstartschijf is een ssd schijf , morgen ga ik aan de slag om win 10 terug te te hebben,
die mediacreationtool is dat een special programma ? Mvg

Mik

Medewerker
Forumleiding
louwe;n231497 zei:
Dank u , gelukkig had ik de data op andere schijven staan, de opstartschijf is een ssd schijf , morgen ga ik aan de slag om win 10 terug te te hebben,
die mediacreationtool is dat een special programma ? Mvg
Zie hier eens.

louwe

PCT Lid
Mik ,

Hartelijk Dank voor de geboden hulp , het is me gelukt om win 10 terug te instaleren.

alles is vlot verlopen , een fijn weekend tegemoet. en een warme douce , welgemeend.

mvg
Louwe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan