hoe van Win 8.1 naar win 10 ? na crach

Status
Niet open voor verdere reacties.

louwe

Steunend lid
Vip Lid
Hallo.

Heb vandaag een crach gehad met mijn pc , heb mijn pc te vroeg afgelegd terwijl hij nog aan het afsluitenwas )

daarna bij herstart was alles blauw op het scherm .

Daarna is er een programma gestart, die mijn pc terug bracht waar hij begon bij aankoop , en dat was win 8 ,

terwijl ik toch al enkele jaren win 10 gebruik , hoe kan ik terug bij win 10 komen ? is dit nog mogelijk.

heb win 10 vroeger gratis gedownload.

een beetje hulp zou welkom zijn. Dank U
 
Vermoedelijk heb je een fatale crash gehad en is via de herstelpartitie uw pc hersteld naar eerste gebruik. Dan moet je met mediacreationtool terug upgraden naar Windows10.
Slecht nieuws hierbij : al Uw originele zelfgemaakte data en bestanden zijn weg.
 
Dank u , gelukkig had ik de data op andere schijven staan, de opstartschijf is een ssd schijf , morgen ga ik aan de slag om win 10 terug te te hebben,
die mediacreationtool is dat een special programma ? Mvg
 
louwe;n231497 zei:
Dank u , gelukkig had ik de data op andere schijven staan, de opstartschijf is een ssd schijf , morgen ga ik aan de slag om win 10 terug te te hebben,
die mediacreationtool is dat een special programma ? Mvg

Zie hier eens.
 
Mik ,

Hartelijk Dank voor de geboden hulp , het is me gelukt om win 10 terug te instaleren.

alles is vlot verlopen , een fijn weekend tegemoet. en een warme douce , welgemeend.

mvg
Louwe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan