Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik heb volgend probleem bij Telenet. Ik heb een tweede account aangemaakt voor mijn echtgenote. Alles verliep perfect tot ik het hoofdaccount heb veranderd.
Sindsdien krijgt mijn vrouw geen mails meer binnen ik werk met outlook 2016

geeft iemand hiervoor een oplossing?

Alvast bedankt
Swatjen
 
Volgens Telenet kan je de standaard e-mail account NIET wijzigen.

[h=3]Telenet Webmail heeft 3 accounttypes[/h]

PRIMAIRE ACCOUNT

  • [*=left]je standaard e-mailaccount
    [*=left]kan je niet wijzigen
    [*=left]instellingen wel aanpasbaar (bv. weergavenaam)
ALIAS

  • [*=left]extra e-mailaccount die je hebt aangemaakt
    [*=left]bijkomende naam voor mailbox (zelfde mailbox en e-mails)
    [*=left]je kan 5 aliassen maken per mailbox
    [*=left]instellingen aanpasbaar in Telenet Webmail (accountnaam, weergavenaam)
EXTERNE ACCOUNT






 
zoals J.W. vermeld is dit niet mogelijk ..de reden hier voor is dat dit standaard email account door Telenet eerder aan u meegedeeld werd toen je het contract bij hen afsloot ook word dit dan gebruikt om je te contacteren en om je aan te melden .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan