HP photosmart 8100 werkt niet op W10.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn printer krijg ik maar niet aan de praat op mijn laptop. Drivers gezocht maar kan ze niet vinden. Printer wordt niet herkend door W10. Wat moet ik doen????????????????? Wie weet raad.
 
er blijken dus meer problemen te zijn dan enkel je printer ..
vraag !
van wanneer doen deze problemen zich voor ...was dit al voor dat de update KB4041676 aanwezig was of pas daarna ...!
 
Sinds december j.l. begonnen de problemen met mijn Garmin GPS. Printen doe ik zo weinig dat ik dat niet weet. De Nikon begon vorige week. Echt hopeloos laptop is een ACER Aspire V3 771 en is 2 1/2 jaar oud. Vorig jaar oktober heb ik een Snelle harde schijf ingebouwd en de oude als opslag erbij gezet. Windows 10 is er toen opnieuw opgezet.
 
ook al is deze dus maar 2½ jaar oud voor dit systeem werden er geen Windows 10 drivers aangeboden ... ook zegt de Acer site dat dit systeem eigenlijk niet geschikt is om Windows 10 te draaien ..en ik kan er van uitgaan dat toen je nog de Windows 8.1 draaide er geen problemen waren met de Garmin GPS of de Nikon of met de printer.
 
de Acer lijst met de toestellen die in feite niet geschikt zijn voor Windows 10 is niet meer beschikbaar ...men verondersteld op de Acer download site dat indien men geen drivers beschikbaar stelt dat voor een bepaald model dat eerder opgenomen was in deze lijst dat de gebruiker zijn verstand gebruikt ...doet men als nog de upgrade dan is dit op eigen verantwoordelijkheid en dit met name dat bepaalde software /hardware het niet zou doen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan