Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb sinds een paar dagen een probleem met de printer ( Probleem HP Photosmart Wireless B109n-z ).
Wanneer ik iets wil afprinten krijg ik eerst de melding " Bezig met afdrukken .... ".
Er gebeurt echter niets. Na wat een 20-tal seconden krijg ik dan " fout bij het afdrukken op HP Photosmart .... , de printer kan de pagina niet afdrukken ".
Heb de software reeds verwijderd en terug geïnstalleerd, heb de drivers al verwijderd en terug geïnstalleerd...maar ook dit helpt allemaal niet.
Een testpagina afprinten lukt wel, de printer is gekend in het netwerk.
Heb ook de stekker reeds uitgetrokken , even gewacht en daarna opnieuw ingestoken ook dit helpt niet.
Daar de printer in een netwerk zit, heb ik het ook geprobeerd vanaf een andere laptop, ook dit helpt niet Hier krijg ik dan de melding : " printer is offline " .
Besturingssysteem : Windows 8.1 ( hij heeft hieronder gewerkt, dus normaal ligt het niet aan Windows.... )
Iemand enig idee ? Alvast bedankt voor de hulp.
 
Het probleem is opgelost. Gisteren startte Norton niet meer, kreeg het niet meer aan de praat. Vandaag contact genomen met de online helpdesk, deze hebben Norton verwijderd en daarna terug geïnstalleerd. Na deze installatie werkte de printer opnieuw. Dus zal het met Norton te maken gehad hebben. Toch wil ik jullie bedanken voor jullie tijd en het meezoeken naar een oplossing !!!
Dan was het in dit geval toch de softwarematige firewall die de boel blokkeerde.
Wel vreemd dat Norton spontaan dienst weigerde.
Ik had gevraagd om de softwarematige firewall uit te zetten. Wanneer weigerde Norton ? Hiervoor of hierna ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan