Windows 10 informatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb bij uitvoeren mrt ingevoerd en bij enter krijg ik de melding deze app is geblokkeerd door systeembeheerder kan iemand mij uitleggen hoe ik dat oplos
Ik dank bij voor baat,
Lowie12
 
Als je bedoelt dat je aan een command prompt / opdrachtregel het commanda MRT hebt ingevuld om de Malicious Software Removal Tool te starten dan is de reden dat je moet aangelogd zijn met een gebruiker met Administratieve rechten.

1676467773334.png


geeft :

1676467782058.png
 
ik heb ondertussen zie bijlage dit op mijn computer staan als ik daar op klik als administrator uitvoeren komt er wilt u toestaan dat deze app van een onbekende uitgever wijzigingen aan uw apparaat aanbrengt heb ik ja geklikt en dan gebeurd er niets meer
 

Bijlagen

  • Screen Shot 02-15-23 at 02.40 PM.PNG
    Screen Shot 02-15-23 at 02.40 PM.PNG
    13.3 KB · Weergaven: 52
PhilipV deze twee linken zijn hetzelfde als ik heb laten zien in mijn bijlage bijgevolg geen resultaat
Niet waar ... de ene is NL, de andere ENG
En zo krijg je de meest recente versie, de link uit je screenshot laat vermoeden dat je met oude versie werkte en elke nieuwe versie maakt de vorige versies verouderd.

Heb je ook echt geprobeerd ?
 
en krijg je het tweede beeld uit #3 zelfs niet te zien ?
Of gebeurt er niks na het klikken van Next ... dat is nl. normaal : het tool loopt in dit geval in silent mode en toont niks.

Maar als je in Taakbeheer kijkt zal je het proces er wel terug vinden...
 
Of gebeurt er niks na het klikken van Next ... dat is nl. normaal : het tool loopt in dit geval in silent mode en toont niks.
Als je mrt opstart kun je kiezen tussen 3 soorten scan.
1 vlugge scan
2 volledige scan
3 door uzelf aangeduide te scannen delen.

De vooruitgang is volledig te volgen op het scherm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan