Windows 10 informatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb bij uitvoeren mrt ingevoerd en bij enter krijg ik de melding deze app is geblokkeerd door systeembeheerder kan iemand mij uitleggen hoe ik dat oplos
Ik dank bij voor baat,
Lowie12
 
Ik ben gaan kijken in taakbeheer en de processor staat tussen 1 en 3
Dat zegt niet veel ...je moet de processen bekijken ...

1676475645332.png
 
En zo krijg je de meest recente versie, de link uit je screenshot laat vermoeden dat je met oude versie werkte en elke nieuwe versie maakt de vorige versies verouderd.
Die versie (5.110) is dezelfde als bij mij.
Deze worden automatisch geïnstalleerd bij een beveiligingsupdate en doen dan een scan.
Van deze scan ziet men niets zoals u schrijft in #14
 
Daarom dat ik denk dat TS naar spoken zoekt ...
De enige manier om te weten of de scan wordt uitgevoerd is kijken in de processen van Taakbeheer.

Vraag me overigens wel af welke problemen TS heeft dat hij manueel een MRT wil opstarten. Dit gebeurt sowieso al - zoals je schrijft - bij elke beveiligingsupdate. In de praktijk dus op of na de 2de dinsdag van elke maand bijna.
 
Ik heb het op de volgende manier gedaan en dan krijgt men wel een scherm om het soort van scan aan te duiden en kan men de vooruitgang van het scannen op het scherm volgen:

typ in het zoekvenster (taakbalk) mrt (geen enter gebruiken) en klik dan rechts op "bestandslocatie openen".
Klik dan rechts op mrt.exe en klik op "als administrator uitvoeren".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan