Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Sedert enkele weken worden mijn opgeslagen wachtwoorden niet meer onthouden en moet ik overal terug inloggen.

Ook bij mijn Mozilla Firefox moet ik telkens inloggen (alhoewel ik steeds het vakje aanvinkt voor "onthouden").
Bij Firefox heb ik de opslagplaats der wachtwoorden nagezien en deze is volledig verdwenen ???
Heb hier alle instellingen nagegaan en deze zouden juist aan- of niet aangevinkt staan - volgens de instructies.

Maar ook bij andere websites moet ik altijd herinloggen, zelfs als ik er meerdere keren per dag naar toe ga.
Zo ook jullie website, nochtans tip ik steeds rechtsboven bij mijn inloggen het vakje "onthouden" aan.

Iemand een tip ?
Flamingo
 
staat dan ook het vinkje aan in de opties van Firefox > beveiliging >wachtwoorden voor websites onthouden !
of gebruik je een of ander opschoon middel zoals ccleaner , winoptimizer enz..
 
Beste Qtex,

1. FF - Aanmeldingen - WW onthouden staat aangevinkt.
2. FF - In de lijst der opgeslagen WW staat bvb PCTuts erbij tussen de meer dan 50 anderen.
3. Ik gebruik alle weken CCleaner. Maar bij FF en TH vinkt ik het vakje uit waar staat "opgeslagen wachtwoorden" zodat deze niet kunnen gekuist worden en "zouden " moeten blijven bestaan. Maar dat is zo ingesteld sedert jaren.

Dit alles is PLOTS gekomen enkele weken geleden.

Wat ik ook niet versta is het feit dat de opslagplaats van alle wachtwoorden in FF - zijnde "signons.sqlite" - ook volledig verdwenen is in FF.

Flamingo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan