Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik wil een Windows 7 her installeren, doch heb geen installatie-cd. Wel heb ik het product-id. Moet zo'n cd kopen, of kan dit ergens gedownload worden?
Dank bij voorbaat.
 
Werkt alleen bij retail versies, voor oem's dien je bij de notebookbakker/familie/kennissen/torrents te zijn.
Retail versie is met een oem key ook te installeren en wordt dan ook een oem heb ik mij laten vertellen.

En wat bedoel je met product-id?

Voor de key kun je Belarc, Speccy of Magical Jelly Bean gebruiken, naast de sticker op PC/notebook maar dan blijf je de media nodig hebben.

Ook vraag ik mij af waarom je opnieuw wilt installeren, de boel opschonen in het opstart gebeuren kan ook en werkt de installatie weer zoals vanouds.
 
Qtex, ik heb me aan jou eerste voorstel gehouden en heb geen enkel probleem gehad hoor. Hij is al geïnstalleerd. Wel een beetje een probleem bij het branden. Ik dacht dat dit ging lukken op een cd, maar heb wel een dvd moeten gebruiken. Ik kan hem nu meteen activeren of het automatisch laten gebeuren binnen enkele dagen. Wat is volgens jou het beste?

je kan ook via deze site een iso ophalen ..welke je dan op een dvd brand of voor het aanmaken van een usb stick gebruikt .
 
Wat bedoel je =met deze vraag? Ieder systeem heeft toch een "product-id"?

En wat bedoel je met product-id?



Lange Pier zei:
Ook vraag ik mij af waarom je opnieuw wilt installeren, de boel opschonen in het opstart gebeuren kan ook en werkt de installatie weer zoals vanouds.
 
als je zeker ben dat deze zich zelf activeert binnen de paar dagen dan kun je dit afwachten ..in feite zou deze al moeten geactiveerd zijn tenminste als deze verbinding kan maken met de activeringsserver.
 
this te proberen via een telefonische activering

Windows activeren via een telefoon ...

1. Klik op start
2. Typ in het onderstaande zoekvenster "slui.exe 4" en druk op "Enter"
3. Wanneer UAC naar voren komt druk hier op Ja om verder te gaan.
4. In het volgende scherm kies "Belgie"
5. Druk op "Volgende" en een telefoonnummer + een lang serienummer verschijnt.
Bel het telefoonnummer en volg de opties die de telefoon-computer u geeft.
6. Nadat de gegenereerd key is ingevuld druk je op "Volgende" en Windows zal nu activeren.
 
Toen ik deze morgen opnieuw de laptop startte, wast het nog steeds herzelfde dat ik nog twee dagen moest wachten. Dan heb ik maar op de link ernaast geklikt om een nieuwe key in te tikken tot twee maal toe. Dan is het gelukt. Hij is nu geactiveerd.
Qtex, hartelijk dank voor die prachtige hint en link.

this te proberen via een telefonische activering

Windows activeren via een telefoon ...

1. Klik op start
2. Typ in het onderstaande zoekvenster "slui.exe 4" en druk op "Enter"
3. Wanneer UAC naar voren komt druk hier op Ja om verder te gaan.
4. In het volgende scherm kies "Belgie"
5. Druk op "Volgende" en een telefoonnummer + een lang serienummer verschijnt.
Bel het telefoonnummer en volg de opties die de telefoon-computer u geeft.
6. Nadat de gegenereerd key is ingevuld druk je op "Volgende" en Windows zal nu activeren.
 
welke hint bedoel je !
kan effe niet volgen ... bedoel je nu het activeren via een telefoon ..wel dit werd al meerdere keren hier op het forum meegedeeld .
 
Ik heb dit niet gedaan via telefoon hoor. Ik heb geklikt om zogezegd een andere key te geven. Eerst ging het weer niet, maar na de volgende "weer" dezelfde sleutel in te geven is het gelukt. Ik ben echt overtuigd dat ik me niet had vergist van sleutel. Nu, gelijk hoe het komt, het is me gelukt.

welke hint bedoel je !
kan effe niet volgen ... bedoel je nu het activeren via een telefoon ..wel dit werd al meerdere keren hier op het forum meegedeeld .
 
mooi dat het je dan gelukt is ...
*ik heb het hier inderdaad ook al eens gehad dat de licentie geweigerd werd en na een 2de/3de keer dat deze dan wel aanvaard werd ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan