Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik wil een Windows 7 her installeren, doch heb geen installatie-cd. Wel heb ik het product-id. Moet zo'n cd kopen, of kan dit ergens gedownload worden?
Dank bij voorbaat.
 
Sorry Qtex, ik heb me nooit tegen gesproken hoor. Als ik dubbel klik op "iso" dan zie ik een tekstdocument "dummy". Klik ik rechts, dan zie ik nergens iets om het te kunnen branden. Open ik de "CDBurnerXP", dan vind ik dit ISO-bestand niet. Ik weet ook hoe je een iso-bestand moet branden, maar je moet het wel vinden.

nee ik ben niet boos maar jij spreekt jezelf meermaals tegen en dat maakt het voor mij moeilijk om er dan iets van te maken ...
je zegt nu ja deze iso zie ik terug maar ik kan er niets mee !
weet jij niet hoe je een iso kunt mounten ?
of hoe je deze op een dvd kunt branden ?
*het is toch niet de eerste keer dat je een iso brand aangezien je regelmatig pc 's dient te herstellen ..
 
dat jij nu vermeld een " dummy" te vinden in de map iso had je dan ook veel eerder dienen te vermelden ..... dat er bij u een dummy aanwezig is heeft dus 2 oorzaken ... welke ik u eerder al heb meegedeeld (zie bericht 42)

stuur me je email adres door per pb en ik bezorg je dan deze iso ..
welke je dan kunt branden ...
 
je zou nu de iso al moeten ontvangen hebben ...bekijk het filmje nogmaals hoe je deze dient te branden ...gelieve géén pb's meer te sturen betreffende dit onderwerp .
 
Bedankt Qtex, ik heb het bestand zonder problemen kunnen branden. Wat de reden was dat het bij mij niet lukte, weet ik niet. Morgen doe ik verder en nogmaals dank voor jou engelen geduld.

je zou nu de iso al moeten ontvangen hebben ...bekijk het filmje nogmaals hoe je deze dient te branden ...gelieve géén pb's meer te sturen betreffende dit onderwerp .
 
denk er aan als je gaat updaten dat dit ook lang kan duren ...sluit de laptop aan de adapter aan ...zodat deze niet kan uitvallen ...ook dien je de energie instellingen op nooit te zetten ... verschiet niet als de pc regelmatig heropstart omwille dat deze dan een configuratie doet van sommigen updates ...het updaten gaat gewoon verder nadat deze is doorgestart van een configuratie ...
 
Goede morgen Qtex, ik heb het zopas geprobeerd, doch in 10 minuten heeft hij hert stop gezet wegens een fout.
Zou de oorzaak niet kunnen liggen met de download van de installatie-cd zie bericht 4?
Starting WSUS Offline Update (v. 10.7.3) at 8:15:15,36...
Checking user's privileges...
Determining system's properties...
Determining Windows licensing info...
Found Microsoft Windows version: 6.1.7601.17514 (w61 x64 nld sp1)
Found Microsoft Windows Software Licensing Management Tool info...
Naam: Windows(R) 7, HomePremium edition
Beschrijving: Windows Operating System - Windows(R) 7, OEM_COA_SLP channel
Gedeeltelijke productcode: X4V2H
Licentiestatus: licentie
Found Microsoft Office 2007 Word version: 12.0.4518.1014 (o2k7 nld sp0)
Checking medium content...
Medium build date: 20-08-2016
Medium does not support Microsoft Windows (w61 x64 nld).
Medium does not support Microsoft Office (ofc glb).

ERROR: Medium neither supports your Windows nor your Office version.

Ending WSUS Offline Update at 8:15:41,25...

D:\cmd>

Zou dit misschien helpen als ik Microsoft Office eens verwijder en dan opnieuw proberen?

denk er aan als je gaat updaten dat dit ook lang kan duren ...sluit de laptop aan de adapter aan ...zodat deze niet kan uitvallen ...ook dien je de energie instellingen op nooit te zetten ... verschiet niet als de pc regelmatig heropstart omwille dat deze dan een configuratie doet van sommigen updates ...het updaten gaat gewoon verder nadat deze is doorgestart van een configuratie ...
 
je heb nooit vermeld dat het een Windows 7 x64 bit was dat jij heb geinstalleerd en daaruit veronderstelde ik dan dat het hier ging om een Windows7 32 bit .. en nu zie ik vermeld staan dat het hier gaat om een Windows7 x64 bit m.a.w. jij heb nu de verkeerde update's de iso die ik u doorgestuurd heb is dus voor een 32 bit .
*dit heeft dus niets met de Office te maken ..
 
het wsuOfline tool kan geen update's ophalen voor de Office 2007 omdat deze dus daar niet vermeld staat...ik zal dus enkel de update's Windows 7 64 bit ophalen en je deze iso bezorgen ..effe geduld dus .

Ashampoo_Snap_2016.08.23_12h52m43s_001_.png
*ik zag juist dat je online was maar je geeft geen reactie !
 
Slecht nieuws Qtex, hij is nu 2 uur en een kwart bezig en hij blijft staan (zie afbeelding). Dit duurt nu al ongeveer 1 uur.
Starting WSUS Offline Update (v. 10.7.3) at 9:12:15,38...
Checking user's privileges...
Determining system's properties...
Determining Windows licensing info...
Found Microsoft Windows version: 6.1.7601.17514 (w61 x64 nld sp1)
Found Microsoft Windows Software Licensing Management Tool info...
Naam: Windows(R) 7, HomePremium edition
Beschrijving: Windows Operating System - Windows(R) 7, OEM_COA_SLP channel
Gedeeltelijke productcode: X4V2H
Licentiestatus: licentie
Found Microsoft Office 2007 Word version: 12.0.4518.1014 (o2k7 nld sp0)
Checking medium content...
Medium build date: 23/08/2016
Medium supports Microsoft Windows (w61 x64 glb).
Medium does not support Microsoft Office (ofc glb).
Disabling screensaver...
Creating temporary power scheme...
Adjusting power management settings...
Checking Windows Service Pack version...
Checking Windows Installer version...
Checking Windows Script Host version...
Checking Internet Explorer version...
Warning: File ..\w61-x64\glb\IE11-Windows6.1-x64-nl-nl*.exe not found.
Checking C++ Runtime Libraries' installation state...
Checking Microsoft Silverlight version...
Determining Microsoft Silverlight installation file version...
Installing Microsoft Silverlight...
Verifying integrity of ..\win\glb\Silverlight_x64.exe...
hashdeep64.exe: Audit passed
Installing ..\win\glb\Silverlight_x64.exe...
Checking Windows Defender installation state...
Checking Office Service Pack versions...
Warning: Update kb2526086 not found.
Warning: Office Service Pack installation file(s) not found.
Checking Windows Update scan prerequisites...
Installing Windows Update scan prerequisites...
Installing update 1 of 10 (stage size: 160)...
Verifying integrity of ..\w61-x64\glb\Windows6.1-KB3020369-x64.msu...
hashdeep64.exe: Audit passed
Installing ..\w61-x64\glb\Windows6.1-KB3020369-x64.msu...


ok ..ben benieuwd .
 
tja een afbeelding zie ik dus nergens ...
indien het je dus ook niet lukt met deze iso die ik je bezorgt heb dan weet ik het niet meer ... want het toeval wil lukken dat men hier gisteren avond een laptop heeft binnen gebracht welke standaard voorzien was van de Win7 home premium x64 bit deze had de gebruiker geupgraded naar de Windows 10 maar ondervond sinds de build versie 14393.00 verscheen niets dan problemen .... ik zei hem dan terug te gaan naar de vorige build maar zij vroeg me om er terug de Windows 7 te voorzien en geloof het of niet ik heb hier dus deze Windows 7 voorzien van de 216 updates via deze aangemaakte iso .
**ik heb deze niet gebrand maar ik heb deze gemount m.a.w. de iso werd opgeladen in een virtuele drive .
**wat er bij u mis loopt weet ik dus niet !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan