Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik wil een Windows 7 her installeren, doch heb geen installatie-cd. Wel heb ik het product-id. Moet zo'n cd kopen, of kan dit ergens gedownload worden?
Dank bij voorbaat.
 
het kan inderdaad zeer lang duren voordat deze updates vind en dit heeft dan met de Windows update agent te maken ... zelf gebruik ik de Windows 7 niet meer maar heb al van anderen gehoord dat dit soms wel 24 ur kon duren voordat er eindelijk een update binnen kwam ...wees dus geduldig !
 
ok succes ermee.. is het een laptop sluit je best de adapter aan .. ook zet je de energie instellingen best op "nooit" zodat hij zeker niet uitvalt .
 
Gisteren avond heb ik hem 2 uur en een half laten zoeken naar updates. Ik vertrouwde het niet om hem de ganse nacht te laten zoeken, daar de ventilator te hevig draaide. Ik heb hem dan op sluimerstand gezet om deze morgen hem verder te laten zoeken.
Deze morgen heb ik hem dan maar verder laten zoeken van 9 uur tot deze avond 19.30. Nog steeds niets gevonden.
Ik kijk naar de geschiedenis van updates en ik zie staan: Windows update-agent 7.6.7600.320 voltooid, prioriteit belangrijk, installatiedatum 16/08/2016.
Ik heb nu maar die zoektocht naar updates stop gezet.

ok succes ermee.. is het een laptop sluit je best de adapter aan .. ook zet je de energie instellingen best op "nooit" zodat hij zeker niet uitvalt .
 
das dan ook de reden dat ik een ander de raad geeft om eerder door te gaan naar de Windows 8.1 of de 10...heb je het offline update tool al geprobeerd !
 
Ik heb toendertijd hem gekocht met Windows 7 er op en wil de 7 ook behouden, daar hij volgens mij beter is dan de 8 of 8.1. Wat is "offline update tool" en hoe kan ik dit gebruiken?

das dan ook de reden dat ik een ander de raad geeft om eerder door te gaan naar de Windows 8.1 of de 10...heb je het offline update tool al geprobeerd !
 
Ik heb zopas dit gedownload om online up te daten. Dit is een zip-bestand. Hoe gaat dit dan verder in zijn werk?
Ik heb het toch geprobeerd en op het einde zag ik dat hij een kleine 200 windows udates succesvol heeft gedownload. Als ik nu kijk naar Windows updates, dan zegt hij dat er nog niet naar gezocht is geweest en kijk ik dan bij geïnstalleerde updates, dan zie ik het volgende:
Adobe Acrobat Reader 17/08/2016
Microsoft Windows
Hotfix voor Microsofs Windows (KB2534111) 16/08/2016
Update voor Microsoft Windows (KB976902) 21/11/2010


ik heb je er eerder al naar verwezen ... je dient deze te downloaden en op te starten
 
ik heb je ook eerder al gezegd dat ik dit tool zelf nooit eerder heb gebruikt ...
open je configuratiescherm eens en klik dan verder bij programma's en onderdelen op geinstalleerde updates weergeven vermoedelijk staan deze dan hier vermeld .
 
Dit geeft hetzelfde resultaat als ik je daar straks heb gegeven.

ik heb je ook eerder al gezegd dat ik dit tool zelf nooit eerder heb gebruikt ...
open je configuratiescherm eens en klik dan verder bij programma's en onderdelen op geinstalleerde updates weergeven vermoedelijk staan deze dan hier vermeld .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan