Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik wil een Windows 7 her installeren, doch heb geen installatie-cd. Wel heb ik het product-id. Moet zo'n cd kopen, of kan dit ergens gedownload worden?
Dank bij voorbaat.
 
Met die "afbeelding" bedoelde ik wat eronder stond.
Zou dit niet kunnen te maken hebben met de installatieschijf die ik heb gedownload? Ik heb ze gedownload zoals aangegeven in bericht 4?
tja een afbeelding zie ik dus nergens ...
indien het je dus ook niet lukt met deze iso die ik je bezorgt heb dan weet ik het niet meer ... want het toeval wil lukken dat men hier gisteren avond een laptop heeft binnen gebracht welke standaard voorzien was van de Win7 home premium x64 bit deze had de gebruiker geupgraded naar de Windows 10 maar ondervond sinds de build versie 14393.00 verscheen niets dan problemen .... ik zei hem dan terug te gaan naar de vorige build maar zij vroeg me om er terug de Windows 7 te voorzien en geloof het of niet ik heb hier dus deze Windows 7 voorzien van de 216 updates via deze aangemaakte iso .
**ik heb deze niet gebrand maar ik heb deze gemount m.a.w. de iso werd opgeladen in een virtuele drive .
**wat er bij u mis loopt weet ik dus niet !
 
volgens mij is deze nog steeds bezig met het updaten en dien jij geduld te hebben ..
waarom dit bij u zolang duurt is me een raadsel ..de laptop bleef hier de gehele nacht aan staan en deze morgen denk rond 8.45u was deze up to date ... de gebruikster heeft deze dan ook al terug gekregen ..immers dient zijzelf de programma's er op te zetten ..
 
nee dit heeft niets met de download in bericht 4 te maken ook ik heb deze iso daar opgehaald en gebruikt om de laptop terug te voorzien van de Win7
*deze werd hier dan ook direct zonder problemen geactiveerd .
 
Spijtig dat het niet is gelukt Qtex, toch van harte bedankt voor jou hulp en geduld. Groetjes.

nee dit heeft niets met de download in bericht 4 te maken ook ik heb deze iso daar opgehaald en gebruikt om de laptop terug te voorzien van de Win7
*deze werd hier dan ook direct zonder problemen geactiveerd .
 
Qtex, ik heb de laptop uitgezet en zal niet meer verder proberen. Ik heb zo wat gegoogeld en bijna alles wat ik las over updates van Windows 7 was volledig negatief. Men denk dat Microsoft daar voor een groot deel tussen zit. Hij zou het updaten moeilijk of onmogelijk maken om ons dan uiteindelijk over te laten stappen naar de W10. Met mij moet hij alvast geen rekening mee houden, want ik zal doen zoals vele ontevreden klanten van Microsoft; namelijk overstappen naar Linux.
Nogmaals hartelijk dank voor de vele moeite die je hebt gedaan om mij te helpen.
Groetjes.

denk dat je op de gewone manier dient te updaten ook al gaat het zoeken naar update's lang duren ...
 
wel dat vermoeden heb ik eerder al geuit toen men de W10 upgrade nog gratis aanbood ...
daarom dat ik ook iedereen hier de W10 aanbeveel doch enkelen absoluut bij de W7 willen blijven ... hoe dan ook waarom het hier dan wel lukte en bij u niet kan ik niet verklaren we hebben beiden dezelfde W7 opgehaald en gebruikten beiden dezelfde wsuofline.iso ... ?

succes met de Linux
 
@Deus zelf heb ik deze Win7 die door Bernard werd opgehaald ..opgehaald en deze is inderdaad voorzien van het service pack ... daarom zijn het er ook maar 216 updates voor de x64 bit en 201 updates voor de 32 bit
**zonder het sp1 waren dit er veel meer ... hier lukt het op een virtuele Windows 7 het wel en bij de Benard loopt het steeds vast !

Ashampoo_Snap_2016.08.25_15h37m24s_002_.jpg
 
Ok, gebruik zelf al jaren wsus zonder problemen.
Bij een niet SP1 windows liep het wel eens fout.
Dan installeerde ik zelf eerst SP1, wat wsus normaal ook eerst doet maar dat liep wel eens fout.
Daarna lukte het dan wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan