Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste
Ik ben vergeten hoe ik een ISO bestand ( Film) naar film bestand kan veranderen in Video_TS, met filmbestand Iso omvormen naar Video_TS tot 4,7 GB heb ik geen probleem met Winar Hier uitpakken lukt dat maar groter BV 5.7 GB
gaat het niet meer. Hoe kan ik dat doen ?...
Met welk programma kan ik ISO verkleinen zodat het op een DVD schijfje kan ?...
groetjes
Lenka
 
je haalt verschillende zaken door elkaar ...
1..de betreffende iso is dus 4.7 gb groot (er werd hier een compressie toegepast )
2..ga je deze iso uitpakken verkrijgt deze zijn standaard grootte weer ..dit is dan 5.7gb
3..jij wilt deze film van 5.7gb op een 4.7gb dvd verkrijgen en dit kun je enkel indien je de film gaat bewerken met bijv : de ashampoo Movie Shrink & Burn
4...of je gebruikt een DVD+RDL ( dan hoef je de film niet in te krimpen )
 
Inderdaad het is ingewikkeld , Maar wat ik niet versta is dat ik ISO zolang ik niet over de 4,7 GB ga , ik dit met Winar kan HIER UITPAKKEN ik een film bestand VIDEO _ TS krijg, Is het groter BV 5,3 GB
of meer dan kan ik niet uitpakken,ik krijg hem ook niet op een Stick van 32 GB,ik krijg hij is te groot en ik heb nog 15 GB over is goed geformateerd.
Allezins mijn dank.
 
ik krijg hem ook niet op een Stick van 32 GB,ik krijg hij is te groot en ik heb nog 15 GB over is goed geformateerd. Allezins mijn dank.


Dit komt doordat je USB stick geformatteerd is op FAT32. FAT32 heeft een limiet van 4GB per bestand. Wanneer je de stick op NTFS zou formatteren/converteren, zul je dat probleem niet hebben.
 
Inderdaad, heel raar. Ik denk dat er iets aan de hand is met Uw Winrar.
Ik heb zojuist van een 5,6Gb video een iso gemaakt. Daarna proberen uit te pakken met Winrar en zonder problemen gelukt.
Voorstel, verwijder eens Uw Winrar. Daarna opnieuw downloaden en installeren.
 
Om de ISO op een DVD schijfje te krijgen.
Download DVD Shrink v3.2.0.15 (gratis / freeware) - AfterDawn Nederland: Software downloads
Dat is de scan van de gedownloade zip:
https://www.virustotal.com/nl/file/...f6696dd8b8b002a7f9119352e79dfd5549a/analysis/

Dat is de scan van de uitgepakte:
https://www.virustotal.com/nl/file/...195835b3337d32eabcaece481722cb5379a/analysis/

Ik voel mij enkel verandwoordelijk als je bovenste download gebruikt.
En altijd uitkijken bij installeren of je niets moet uitvinken van bijkomende software die je niet wenst

Hier wat meer uitleg van hoe te gebruiken.
Video-dvd verkleinen met DVD Shrink | Binaries4all Usenet handleidingen
Is ook compatibel met mijn Windows 8.1 Pro
 
Mik, klik op file bovenaan links.

ISO.png
 
Heb de ISO in de c:/ gezet. DVD Schrink ziet die niet als een filmbestand. Dus mijn film is niet gezien op c:/

RECHTZETTING : Met open disk image in "File" te kiezen, dan ziet hij wel de ISO. Ik heb tot hiertoe altijd via "Open file" of "Open disc" gewerkt in het menu. Dat was de reden dat ik het niet zag. Mijn fout SORRY.
 
Missen is menselijk Mik. Zelf ook nog nog eens met de toetsencombinatie Ctrl+I gedaan. Is nog eenvoudiger als de video's niet allemaal volgens bestandstype gesorteerd staan. Omdat je dan enkel de ISO's en de mappen te zien krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan