XSNews - Unlimited 14days of free Usenet to try at maximum speed

Windows 10 iso insiders

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
@mdc1756 betreft het om de 64 bit te gaan die jij wilt van de Windows 10 Client Insider Preview - Build 18912 Dutch dan neem je deze link (deze link blijft maar 24 uur geldig ) wil je de 32 bit neem je deze link ! (ook deze blijft 24 uur geldig )

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
qtex, je bedoelde toch dat de links maar 24 u bleven staan, maar de iso moet ik toch niet binnen de 24 u installeren
ik moet hyper-v nog bestuderen hoor;

weer zo ziek als een horse

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
ah, oef, hoe doe je het toch, die gaan zich virtueel wel upgraden nietwaar
heb nog een vraagje voor in het forum, van 32 bits laptopje, telkens ik firefox opstart dan krijg ik de mededeling
firefox is niet uw standaarbrowser, wilt u die instellen als standaardbrowser, ik klik op ja en dan vraag niet meer stellen en dan gaat automatisch het venster van instellingen open en gaat hij naar de bladzijde waar Edge staat, weet niet welk onderdeel van de instellingen dit is, en daar kan ik Edge niet veranderen in Firefox
zit nu niet achter deze pc,
ben zo mottig als een hond en nu naar de kiné (n)(n)

cve

Medewerker
Forumleiding
ah, oef, hoe doe je het toch, die gaan zich virtueel wel upgraden nietwaar
heb nog een vraagje voor in het forum, van 32 bits laptopje, telkens ik firefox opstart dan krijg ik de mededeling
firefox is niet uw standaarbrowser, wilt u die instellen als standaardbrowser, ik klik op ja en dan vraag niet meer stellen en dan gaat automatisch het venster van instellingen open en gaat hij naar de bladzijde waar Edge staat, weet niet welk onderdeel van de instellingen dit is, en daar kan ik Edge niet veranderen in Firefox
zit nu niet achter deze pc,
ben zo mottig als een hond en nu naar de kiné (n)(n)
Beste kerel,
Hier een andere mottige kerel.
Als je in de instellingen komt die hij automatisch aanreikt kan je op die edge gaan kiezen welke je wil hebben en daar kies je dan firefox aan en onderaan kies jij dan toch wijzigen. Want ze willen je eigenlijk eerst laten uitproberen. Maar je kan kiezen om toch te wijzigen en kies dit. Dit is eigenlijk ook handmatig te doen, dit zit onder standaard apps.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan