Windows 10 iso insiders

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
hoi;

Kan er voor mij iemand de iso afhalen op de site van de gebruikers van de insiders van microsoft.
Je logt in met je microsoft account en dan zie je zoals in bijgevoegd bestand een iso staan. Je moet op de knop learn more klikken denk ik.
Ik zou die willen installeren in hyper-v daan VB niet goed werkt bij mij,
ik maak me niet graag lid van de insiders club daar ik te weinig weet als er bugs in vervroegde updates zitten om mijn systeem weer in orde te krijgen.

Je kan die inderdaad alleen maar gebruiken op de wind 10 pro 1903 maar ik heb een script om die op de home versie te gebruiken, je mag hem altijd hebben.

Als je ook nog een handige handleiding hebt hoe die te installeren in hyper-v is dit mooi meegenomen.
Alvast bedankt,,
Ed
 

Bijlagen

  • image001.png
    image001.png
    85 KB · Weergaven: 179
qtex, je bedoelde toch dat de links maar 24 u bleven staan, maar de iso moet ik toch niet binnen de 24 u installeren
ik moet hyper-v nog bestuderen hoor;

weer zo ziek als een horse
 
ah, oef, hoe doe je het toch, die gaan zich virtueel wel upgraden nietwaar
heb nog een vraagje voor in het forum, van 32 bits laptopje, telkens ik firefox opstart dan krijg ik de mededeling
firefox is niet uw standaarbrowser, wilt u die instellen als standaardbrowser, ik klik op ja en dan vraag niet meer stellen en dan gaat automatisch het venster van instellingen open en gaat hij naar de bladzijde waar Edge staat, weet niet welk onderdeel van de instellingen dit is, en daar kan ik Edge niet veranderen in Firefox
zit nu niet achter deze pc,
ben zo mottig als een hond en nu naar de kiné (n)(n)
 
ah, oef, hoe doe je het toch, die gaan zich virtueel wel upgraden nietwaar
heb nog een vraagje voor in het forum, van 32 bits laptopje, telkens ik firefox opstart dan krijg ik de mededeling
firefox is niet uw standaarbrowser, wilt u die instellen als standaardbrowser, ik klik op ja en dan vraag niet meer stellen en dan gaat automatisch het venster van instellingen open en gaat hij naar de bladzijde waar Edge staat, weet niet welk onderdeel van de instellingen dit is, en daar kan ik Edge niet veranderen in Firefox
zit nu niet achter deze pc,
ben zo mottig als een hond en nu naar de kiné (n)(n)
Beste kerel,
Hier een andere mottige kerel.
Als je in de instellingen komt die hij automatisch aanreikt kan je op die edge gaan kiezen welke je wil hebben en daar kies je dan firefox aan en onderaan kies jij dan toch wijzigen. Want ze willen je eigenlijk eerst laten uitproberen. Maar je kan kiezen om toch te wijzigen en kies dit. Dit is eigenlijk ook handmatig te doen, dit zit onder standaard apps.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan