Windows 10 iso insiders

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
hoi;

Kan er voor mij iemand de iso afhalen op de site van de gebruikers van de insiders van microsoft.
Je logt in met je microsoft account en dan zie je zoals in bijgevoegd bestand een iso staan. Je moet op de knop learn more klikken denk ik.
Ik zou die willen installeren in hyper-v daan VB niet goed werkt bij mij,
ik maak me niet graag lid van de insiders club daar ik te weinig weet als er bugs in vervroegde updates zitten om mijn systeem weer in orde te krijgen.

Je kan die inderdaad alleen maar gebruiken op de wind 10 pro 1903 maar ik heb een script om die op de home versie te gebruiken, je mag hem altijd hebben.

Als je ook nog een handige handleiding hebt hoe die te installeren in hyper-v is dit mooi meegenomen.
Alvast bedankt,,
Ed
 

Bijlagen

  • image001.png
    image001.png
    85 KB · Weergaven: 179
de opvolger voor de 1903 kan ik u bezorgen doch men geeft hierbij een waarschuwing ..
de waarschuwing is als volgt Please note, this Windows SDK Insider Preview is only supported on the Windows 10 Insider Preview operating system. Installation on an operating system that is not a Windows 10 Insider Preview build of Windows 10 is not supported and may fail... wat betekend dat enkel insiders deze kunnen gebruiken ..ga jij deze SDK Preview build 18922 installeren op een systeem dat niet als insider in aanmerking komt dan is het mogelijk dat deze installatie mislukt ..

de Preview 1903 is niet meer op te halen dit heb ik je al eerder via een pb meegedeeld .
wens je deze SDK Preview build 18922 te verkrijgen dan is dit via Wetransfer ...deze iso is maar een 712Mb groot ..

240574
 
de opvolger voor de 1903 kan ik u bezorgen doch men geeft hierbij een waarschuwing ..
de waarschuwing is als volgt Please note, this Windows SDK Insider Preview is only supported on the Windows 10 Insider Preview operating system. Installation on an operating system that is not a Windows 10 Insider Preview build of Windows 10 is not supported and may fail... wat betekend dat enkel insiders deze kunnen gebruiken ..ga jij deze SDK Preview build 18922 installeren op een systeem dat niet als insider in aanmerking komt dan is het mogelijk dat deze installatie mislukt ..

de Preview 1903 is niet meer op te halen dit heb ik je al eerder via een pb meegedeeld .
wens je deze SDK Preview build 18922 te verkrijgen dan is dit via Wetransfer ...deze iso is maar een 712Mb groot ..

Bekijk bijlage 240574


Qtex, als ik deze installeer in de Hyper-V zou die dus misschien niet kunnen werken, microsoft ziet toch dat dit een iso is voor insiders en gaat toch vroegere updates geven of ben ik mis, maar dan in de virtuele pc en niet op mijn gewone wind 10 home OS, daar wil ik niet mee prutsen, wel als alles virtueel kan.
 
Laatst bewerkt:

Heb nog de 18912 Dutch.


Hoi,

Deze lijkt me wel wat 18912 Dutch

Zou ik die kunnen draaien in hyper -V op mijn laptop, en ga ik dan nog updates krijgen, gaat miscrosoft zien dat ik niet ben geregistreerd als insider of niet?

Heb jij een handleiding voor installatie van de iso in Hyper_V

Alvast bedankt.
Ed
 
Qtex, als ik deze installeer in de Hyper-V zou die dus misschien niet kunnen werken, microsoft ziet toch dat dit een iso is voor insiders en gaat toch vroegere updates geven of ben ik mis, maar dan in de virtuele pc en niet op mijn gewone wind 10 home OS, daar wil ik niet mee prutsen, wel als alles virtueel kan.

is dit dan de versie 18932 maar is het engels dan?
die mag je me bezorgen als je wil
 
Weet alleen niet of die virtueel is te installeren.

En die 18932 is de laatste versie, lijkt mij handiger dan een oude.

als je de 18912 Dutch neemt gaat die vanzichzelf toch wel upgraden naar 18932
Ja dat is de bedoeling om bv in Hyper-v te installeren, hier blijven uw aangemaakte programma' en al wat je doet in hyper-v staan.
Als je in sandbox iets doet en je sluit die af dan is alles weg
Kan jij me doorsturen met wetransfer.
Ik kan je alleen geen PB sturen dit lukt me niet bij u???

Ik zal ze alle twee proberen van Qtex en van u
 
je mag me de 18912 Dutch bezorgen als je wil, ik zal Qtex vragen voor de 18932 maar die is in het Engels zeker

ik kan je alleen geen PB sturen voor mijn email adres, anders kan je de link zetten bij de downloads in het forum dat kan misschien ook, je kent er meer van dan ik
denk ik.
Thanks
 
de SDK Preview build 18922 is in het Engels ja daar kan, ook ik niets aan verhelpen …
je zou de wetransfer downloadlink al binnen gekregen moeten hebben ..
 
moest ook weer stoppen ..
ben echter bezig een poppenhuis voor mijn klein kind te maken aangezien me dit gevraagd werd this dan ook voor hare verjaardag deze maand .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan