Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag ,
als ik nu de laatste tijd op My Pension wil gaan met de kaartlezer kom ik niet verder dan dat het niet lukt , nochtans vroeger al gedaan en de laatste versie van de installatie geinstaleerd , weet iemand de oplossing ?
krijg dit bericht -zie bijlage
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    39 KB · Weergaven: 195
welke browser gebruik je ... de edge geeft problemen en je dient dan of de IE11 te gebruiken of de Firefox
gebruik je de IE11 dan dient java ook aanwezig te zijn ...
gebruik je de Firefox dan dient de java add-on gebruikt te worden ...
heb je ook het pakket vanop de VASCO-website ingebruik genomen !
 
ik werk met I.E 11 en /of Chrome
de laaste versie van de kaartlezer is geinstalleerd :v 4.1.13
ook al geprobeerd op Doccle en Tax on Web en iedere keer niet verder geraakt
ga dus eens kijken naar dat pakket
ps : als de favorieten van I.E 11 wil bijwerken naar Chrome komt inderdaad altijd die Edge eerst , raar
( moet dan ieder keer I.E. aanvinken in de plaats
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    23.9 KB · Weergaven: 199
ps : als de favorieten van I.E 11 wil bijwerken naar Chrome komt inderdaad altijd die Edge eerst , raar
( moet dan ieder keer I.E. aanvinken in de plaats

wat heeft dit met het probleem te maken !
of je start de IE11 op of je gebruikt de Firefox (chrome is niet de geschikte browser!)
 
bedankt Patje100 duidelijker kan het niet uitgelegd worden via het filmpje ...
ene blijkbaar heb ik me dus vergist om in een eerdere post te zeggen dat chrome niet geschikt was !
 
Laatst bewerkt:
ja maar daar weet ik niet juist wat te doen met dat pakket , het is een kaartlezer van Belfius en die werkt anders goed , alleen krijg ik als ik op Doccle , taxonWeb en My Pension ga het bericht dat de het certificaat niet kan geverigieerd worden ( zie bijlage ) ; nochtans al de kaart van ik en de vrouw via de ID vieuwer uitgeleen en ik zie alles met foto en al en ook de code is goed
 

Bijlagen

  • niet geverifieerd.jpg
    niet geverifieerd.jpg
    31 KB · Weergaven: 186
dag Patje001,
bedankt voor de uitleg
MAAR , ik kan al de kaartlezer met bankaart gebruiken op I.E.11 EN Chrome , gaat daar goed ; maar dus als ik hem gebruik met het paspoort op Taxon Web en Doccle en My Pension komt er ieder keer op ( zie ook bijlage ) dat"het certificaat van de kaartlezer nuiet kan geverifieerd worden " , dus ik geraak niet verder ; nochtans al via de ID vieuwer getest en mijn gegevens en foto van de pas komen erop

raar , ik weet het ;er kwam ook al op dat de smartcard niet goed is
 

Bijlagen

  • niet geverifieerd.jpg
    niet geverifieerd.jpg
    31 KB · Weergaven: 181
Kaartlezer

Kaartlezer

dag ,
als ik nu de laatste tijd op My Pension wil gaan met de kaartlezer kom ik niet verder dan dat het niet lukt , nochtans vroeger al gedaan en de laatste versie van de installatie geinstaleerd , weet iemand de oplossing ?
krijg dit bericht -zie bijlage

Heb ook hetzelfde meegemaakt, maar eens de installatie EID 4.10 geïnstalleerd en alles was opgelost, werkt bij alle internet browsers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan