Kan de toepassing niet correct starten

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast

Gast
Hoi,
Ik heb jullie gelukkig lang niet nodig gehad maar nu zit ik aardig in de problemen

PROBLEEM
Windows 10-ms 2016

Ik kan geen enkel exe bestand meer openen en krijg 2 verschillende foutmeldingen:
-Bij openen ccleaner bijvoorbeeld: Kan de toepassing niet correct starten (0xc0000005) Klik op OK om de toepassing te sluiten of hij geeft bestandsfout
1073741819
-Ook krijg ik de foutmelding uiterlijk bestand is consitent

Ik kan dus ook geen herstelbestand openen of file downloaden om te herstellen

Wie kan mij helpen?
groetjes
Marijn Jansen
Loon op Zand
Moderator Notice: telefoonnummer werd verwijderd en dit om je zelf te vrijwaren ..
 
de foutcode 0xC0000005 heeft verschillende oorzaken ..

de meest typische oorzaken betreffende de foutcode 0xC0000005 zijn een corrupt register ..of dubieuze programma’s ..defecte drivers ...verkeerd geschreven of geinstalleerde of bijgewerkte software of het gaat om de beveiligingseigenschappen van Windows zelf waar dus meerdere toegangsschendingen in verweven zitten ...

de bestandsfout 1073741819 heeft dan weer betrekking op de Windows systeembestanden die zwaar beschadigd zijn zodat zelfs geen opdrachtprompt (administrator) uitgevoerd kan worden om een sfc /scannow te starten ...

een nieuwe installatie is dan hier aan te bevelen want deze Windows is ofwel NIET Legitiem zodat de onderdelen 1 voor 1 uitgeschakelt worden of jij bent te ijverig geweest met opruimers om je systeem ""optimaal"" te houden ...wat dus het tegenover gestelde effect geeft .
 
Ja, dan moet ik maar even iemand zoeken die een nieuwe installatie kan uitvoeren. De windows is overigens wel legitiem. Dus ik moet toegeven dat ik waarschijnlijk iets te ijverig ben geweest met opruimers. Dank je wel, Ik begrijp dat het zo niet is op te lossen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan