Kan geen e-mails ontvangen,wel versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

diggi

Steunend lid
Vip Lid
Bij outlook 2010 kan ik plots geen mails ontvangen maar wel versturen.Hetzelfde probleem ook op IPhone en desk pc.
Webmail is geen probleem.Bij helpdesk van proximus(Belgacom) weten ze het ook niet,omdat webmail perfect werkt zit het probleem ergens anders.(zeggen ze)
Na talrijke probeersels krijg ik altijd hetzelfde venster "fout(0X800CCC92) de e-mail server heeft uw aanmelding afgewezen.
 
Heb je je wachtwoord van die mail account gewijzigd de laatste dagen / weken? Voor het versturen van email heb je (meestal) geen authenticatie nodig (vroeger toch...), voor het ontvangen wel.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, geval van verkeerde inloggegevens.
Wel vreemd dat dit plots is ontstaan op verschillende apparaten.

Zal toch iets handmatig veranderd moeten zijn met de inlog.
 
Niet zo vreemd dat alleen webmail werkt. Als ww veranderd is, gaan alle apparaten het nieuwe ww terug moeten invoeren...

"ALS" ww niet veranderd is, wat ook mogelijk is, kan het probleem ook aan de ISP liggen. Onlangs hier zo een (zeldzame) situatie gezien bij Telenet. Wachtwoord was niet correct gesyncd op alle authenticatie servers van Telenet waardoor rare situaties ontstonden. Online "Mijn telenet" werkte wel, webmail werkte dan weer niet, en mailclients werkte ook niet (meestal). Na het opnieuw instellen van het wachtwoord online werden alle authenticatie servers correct geupdate en werkte alles naar behoren. Uiteraad na het aanpassen van alle clients met het nieuwe ww...
 
Heb in het verleden ook eens zo gesukkeld met mail. Was nog met een XP laptop. Weet sinds dien dat alles wel juist moet staan if dat het foute boel is.
 
Heb aan de mail instellingen niets veranderd.Heb een nieuw ww sinds 13 Maart 2017,dus daar kan het niet aan liggen.Voor het aanmaken van een internetaccount was het nog voor inkomende en uitgaande post onder de naam van skynet.Heb al geprobeerd met proximus.be maar de server neemt het ook niet aan.Waar kan ik ergens de zg. server vinden,en is dat een server van Belgacom(proximus)?????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan