kan ik een hardeschijf clonen van een nas ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een harde schijf van synologic nas ik wil deze kopieeren naar een andere harde schijf kan ik dat doen met bijv de sharkoon? ik weet niet of ik een linux hardeschijf kan kopieeren net zoals een ntfs windows systeem
 
niet helemaal akkoord mee : veel van mijn vrienden en familie merken na een tijdje op dat hun computer merkelijk trager werkt....
als ik daar dan zo'n "opkuis" programma op los laat dan kan je je niet voorstellen hoeveel "brol" er gevonden wordt die achter blijft in Windows..
na zo'n opkuis en defragmentatie laat iedereen me dan toch weten dat hun computer weer op wieltjes loopt..
het spreekt voor zich dat ik zo'n programma NIET laat opstarten met Windows en ook NIET laat werken op de achtergrond , ik geef aan om dit om de 3 maanden eens te doen , en nog nooit klachten gekregen daaromtrent.

je moet maar eens een programma installeren en daarna op de gewone manier verwijderen , daarna hetzelfde eens verwijderen met b.v. "Revo Uninstaller" , is toch even slikken wat er allemaal achterblijft van zo'n programma dat niet verwijderd wordt bij een gewone de-install -m-

maar elk zijn idee daarover ;)
 
als aanvulling : ik heb enkele jaren geleden een levenslange licentie verkregen door "Winutilities" te vertalen naar het Nederlands , daar bestond toen nog geen Nederlandse versie van....
Download : http://hi.ylcomputing.com/products/winutilities-free/download

MyPicture1.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan