Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja Nijltje Siemens behoord niet tot de topmerken heb paar klanten met siemes laptop en deze zouden geen 2 de maal kiezen voor Fujitsu-Siemens. De juiste reden waarom gaven ze me niet maar zou me toch eens afvragen dan waarom het aanbod van 2 de hands Siemens zo hoog ligt ;) Ik heb al paar Acer Laptops verkocht evenals 2 Msi laptops en 1 Sony -Vaio maar dan het toppertje van boven de 2000€ ;) van deze heb ik tot heden geen klachten gekregen (y)


Kan best zijn, maar dan lees ik al een paar keer in forum en 9 lives bvb dat iemand zijn siemens wegdoet of ruilt voor een macbook, en dat er dan weer iemand is die zijn macbook wil ruilen voor een siemens.
Die wil dan geen mac meer.
Dat zegt dus toch ook niet dat mac slecht is.
Ik had trouwens al wat meer reactie verwacht.
Er moet toch iemand zijn op het forum die met een van deze merken gewerkt heeft.
By the way, mijn voorkeur als het gaat om upgradable gaat momenteel naar MSI met Santa Rosa, de hele lijn gaan ze voorzien van de MXM socket.
Heeft hier iemand ervaring met MSI?
Ik las wel eens dat hun schermen behoorlijk zijn, maar verder vind ik weinig gebruikerservaringen
 
Wat denken jullie vaan een laptop al deze (de 1e de beste gezocht hoor)
MSI EX705-200NL
Een middelmatige videokaart in een snelle laptop, grote voordeel is vooral het energieverbruik '12 WATT, een zware gamecard verbruikt al snel 35 waat en meer.
De eigenschappen bij Notebook review
En hier een afbeelding van de graka uitvergroot
Binnen een paar jaar stop ik er een high end kaart in, dan kan ie weer weg voor een tijdje.
Ik heb op een forum gelezen dat de graka van HP volgens het boekje een MXM is, staat ook op hun kaarten, en de kaarten passen ook wel in de socket hoor.
Maar de afmetingen hebben ze daar weer eens aangepast, zo moet je bij HP zelf een andere kaart vragen bij defect.
Een standaard MXM is een paar millimeter breder en de dvd zit in de weg bij HP, Dell is altijd speciaal geweest.
Apple ook.
En alien ware is ook soms wat anders.
Waarom?
Om hun klanten te dwingen bij hun te blijven kopen.
Mij gaan ze bij zulke firma's zelden of nooit tegen komen.
De MSI en de oude siemens zijn standaard MXM (100% zegt mijn raadsman Kris Verbeeck van MXM Upgrade in een mail.Deze zijn dus safe.
Van acer vermoed ik dat ze safe zijn.
Daar deze laptops veel (zeer veel) worden verkocht even meegeven dat je die laptop niet moet vervangen voor een onnozel game dat er niet op werkt.
Er is ook al een Medion gedaan, sommige modellen daar zijn ook reeds MXM (Dit voor de laptop van Jakske, wie weet kan er een betere graka in).
Ik denk dat ik een nieuwe MSI ga halen voor een goede prijs, beter dan een IBM of Asus voor 400 euro of meer 2e hands.
Ik ga morgen eens mijn licht opsteken bij een verdeler van het merk, maar tevens wacht ik nog reactie van jullie af
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan