Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Mijn laptop heeft W.10.

Heden morgen wil ik hem, na talrijke gewone bewerkingen, afsluiten, maar het "wieltje" blijft maar draaien.
Dit was ongeveer een halfuur.
Heb alles aangetipt maar het wieltje blijft draaien.

Heb dan de batterij eruit gehaald en natuurlijk was het wieltje weg.

Heb de batterij er terug in geplaatst en............ het wieltje kwam terug draaien.

Ik heb ook de laptop aangesloten aan het net - met en zonder de batterij erin -, maar ook hetzelfde resultaat : draaiend wieltje.

Ik kan dus niet meer afsluiten maar dus ook niet meer opstarten.

Graag een tip.

Flamingo
 
Laatst bewerkt:
Besten,

OPGELOST.
Mijn Notebook werkt terug als tevoren - voorlopig -

Ik verkreeg de volgende info van ASUS zelf - heb dit uitgevoerd en alles werkt terug.
*************************************************************************************************************************************************************************************************************
In dit geval wil ik u adviseren de onderstaande stappen te volgen, wellicht kunnen wij daarme Windows 10 herstellen:
1. Start uw notebook.
2. Wacht tot dat u het ASUS logo en het Winfows balletje/wieltje ziet draaien.
3. Wanneer u het ASUS logo ziet met het draaiende Windows balletje/wieltje druk de aan/uit-knop voor 15 seconden in.
Herhaal de bovenste stappen drie keer, wanneer u het product daarna voor de vierde keer start laat deze dan doorlopen. Mogelijk kunt u hier het "Autoamtisch herstel" van Windows 10 mee aanroepen, zo ja herstel het product via Geadvanceerde opties.
**************************************************************************************************************************************************************************************************************

Flamingo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan