Laptop touchscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Drunken Fist

Gast
Mijn laptop is na een paar jaar goede dienst weer aan vervanging toe. Momenteel heb ik een 15 inch Dell inspiron, maar mijn oog is nu gevallen op een HP. Ik doe er niet veel mee, alleen documenten typen, browsen en films kijken. Ik neem hem elk weekend met me mee naar huis, dus hij moet niet te zwaar zijn. Nu moet ik de keuze maken tussen een 15 inch laptop met touchscreen of een 17 inch zonder touchscreen. Ik kan de keuze niet maken. Groter scherm is leuker met film kijken, maar dan is de laptop wel weer zwaarder. Touchscreen is erg leuk, maar is het ook nuttig en handig?
 
Als je een laptop koopt, zou ik persoonlijk de voorkeur geven aan een 15" max. De meeste draagtassen en rugzakken voor laptops zijn op zulk formaat ook voorzien. Gewicht is beter, ... Enkel het scherm is "kleiner" ja. Maar als je een beetje rekening houd met een goede resolutie zoals Full HD (1920x1080), dan heb je normaal zeker een goed toestel. Neem dan nog een 4de generatie Intel i5 (of i7) en je zit ivm energie verbruik echt optimaal!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan