Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een laptop toshiba tecra s3 die ik gebruik voor mijn hercules DJ , de ventilator maakt enorm tikkend lawaai en is ook te horen via versterker en luidspreker ,ben es bij de computerwinkeltje geweest en daar spreken ze van op sturen naar toshiba enz ,,, dat het me veel geld zal kosten en beter nieuwe koopt . wat denken jullie kan ik hier zelf een nieuwe ventilator insteken anders werkt PC nog goed .

ik hoor het graag ,
 
hy,

eindelijk eens tijd genomen voor laptop uit elkaar te nemen . Niet veel te zien van stof en is ook van 2004 dus 6 jaartjes oud .
denk beter toch een nieuwe te kopen heb es geinformeerd bij vandenborre daar kan je nog met ecocheques betalen en casch er bij .
wat stellen jullie voor .

bedankt
 

Bijlagen

  • PICT1523.JPG
    PICT1523.JPG
    183.7 KB · Weergaven: 85
  • PICT1522.JPG
    PICT1522.JPG
    173.4 KB · Weergaven: 91
  • PICT1521.JPG
    PICT1521.JPG
    172.4 KB · Weergaven: 91
  • PICT1520.JPG
    PICT1520.JPG
    166.4 KB · Weergaven: 73
Ziet er nochtans proper uit, ben je zeker dat het de ventilator is die een tikkend geluid maakt en dat het de HD soms niet is die een tikkend geluid geeft.
Wat de nieuwe laptop betreft, ik denk dat jij daar zelf de keuze moet voor maken, kunnen wij voor jou zelf niet beslissen.
 
iemand geintereseerd in de Laptop die ligt nu volledig uit elkaar en straks vuilbak in of je mag het komen ophalen . Zal met verlofgeld nieuwe kopen .
Hier mag ook een slotje op
THX voor de hulp en nuttige reacties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan