Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Nickie,
Dat heeft de zaaakvoerder van CDR mij ook aangeraden.Probleem is dat ik in Nederland niemand ken.Woon ook niet zo heel ver van de grens.Ik woon namelijk in Tessenderlo.
Maar is toch een apenland hier he.Anders is het altijd Europa hier en Europa daar en nu is Belgie weer het enige land waar ze niet naar mogen uitvoeren.Hetzelfde met de downloadlimieten per maand zijn wij ook nog het enigste land denk ik.
Groetjes
Walter
 
Ik koop ze waar ze het goedkoopst zijn of in
aanbieding.Met name De Makro of een Pc Winkel in de buurt.
 
Hallo Retlawv
Heb er niet naar gekeken of de leden op deze website ook een samenkomst hebben voor mekaar te leren kennen. Zoniet dan eens vragen aan Ivan. Je weet wat mijn bedoeling is héé.
Groetjes
 
hier zwab.net,maar die mogen sinds kort ook niet meer.

Echt een apenland hier
ook ik had heel goede ervaringen met zwab.net. zeer goede prijs, snelle levering. Wij kochten altijd met 4?* 5 vrienden samen en dan viel de leveringskost ook nog heeeel goed mee ( 5€) en betaling bij levering!!! Met een geluk hebben wij juist voor deze idiote maatregel nog, uit oorzorg, een flinke voorraad ingedaan.....
 
Een uitstapje naar Nederland met het gezin en we hoeven geen Extra taxen te betalen :p


SIMBA:duimop:
 
op de vrije mert in Overpelt
merk Platinum 19 euro voor 100 stuks
cd's Platinum 15 euro voor 100 stuks,heb er nog geen klagen over
 
Hallo Voddenman
zijn zondag erlangs gekomen en eens rondgeneusd. algemeen gezien zijn ze daar het goedkoopste.
groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan